زمان شروع مرحله بتای عمومی بازی Delta Force برای کامپیوتر مشخص شد

چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
گیم پلی بازی Delta Force
شرکت Tencent زمان آغاز فاز بتای عمومی بازی فری تو پلی Delta Force را برای کاربران کامپیوتر مشخص کرد که شامل کل محتوای این بازی لایو سرویس می‎‌شود.
تبلیغات

وبسایت VGC به نقل از شرکت چینی تنسنت اعلام کرد که مرحله بتای عمومی یا تجربه‌ی آزمایشی بازی Delta Force برای کاربران پی سی از طریق لانچرهای رسمی استیم و اپیک گیمز استور در سراسر جهان در دسترس قرار خواهد گرفت. براین اساس، کاربران می‌توانند از تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آذر ۱۴۰۳) فرصت تجربه این بازی را داشته باشند.

پیش از این Tencent در نظر داشت تا این مرحله از فرایند توسعه‌ی بازی Delta Force را به عنوان یک فاز Early Access در دسترس کاربران قرار دهد. تا این که بعدها این مرحله با مرحله‌ی بتای عمومی بازی جایگزین شد تا کل محتوای لایو سرویس بازی را بدون ریست شدن میزان پیشرفت در اختیار کاربران قرار دهد.

این شرکت، مرحله‌ی بتای عمومی بازی را بیش از این که به عنوان یک فاز آزمایشی در نظر بگیرد، به عنوان «یک ورژن پایدار و بلند مدت محتوای لایو سرویس بازی با آپدیت‌های ادامه دار محتوای جدید برای آن» توصیف می‌کند.

نبردهای هیجان‌انگیز بازی Delta Force

با این که Delta Force یک بازی free-to-play محسوب می‌شود، مرحله‌ی بتای بازی شامل محتوای پولی هم خواهد بود که در قالب بتل پس‌ها، سلاح‌ها و آیتم‌های ظاهری وسایل نقلیه‌ی بازی به بازیکنان عرضه می‌شوند؛ اما هیچ یک از این آیتم‌ها شامل مزایای pay-to-win نخواهند بود.

تنسنت در اینباره اعلام کرده که «بازیکنان می‌توانند انتظار محتوای بسیار زیادی از نقشه‌ها، حالت‌های بازی جدید، اپراتورها، سلاح‌ها و وسایل نقلیه‌ی بیشتری را در این بازی داشته باشند که به همراه بهبود گیم پلی در آپدیت‌های بعدی اضافه خواهند شد. این آپدیت‌ها شامل بهبود عملکرد بازی، رفع باگ‌ها و سیستم قوی‌تر anti-cheat خواهند بود.»

نسخه بتای Delta Force فعلا از کنترلرها پشتیبانی نخواهد کرد. اما کارهای مربوط به آن درحال انجام است و به زودی این قابلیت به بازی اضافه خواهد شد.

Delta Force توسط استودیوی Timi، با سابقه ساخت بازی‌های Call of Duty Mobile و Honor of Kings در دست ساخت است.

نسخه کنسولی و موبایلی این بازی شوتر اول شخص تاکتیکال، برای سه ماهه نخست سال آینده میلادی برنامه ریزی شده است.

این بازی علاوه بر محتوای مولتی‌پلیر، شامل یک کمپین داستانی هم می‌شود که داستان آن براساس فیلم Black Hawk Down ریدلی اسکات ساخت شده است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات