نسخه فیزیکی بازی Darkest Dungeon II عرضه شد

چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
کاراکترهای بازی Darkest Dungeon 2
شرکت Skybound Games در همکاری با سازنده‌های Darkest Dungeon II، نسخه فیزیکی این اثر ارزشمند را عرضه کرد.
تبلیغات

Darkest Dungeon II تجربه بسیار خوش‌ساختی در سبک نقش آفرینی و روگ‌لایک است که از سال ۲۰۲۱ در قالب نسخه ایرلی اکسس استیم منتشر شد و نسخه نهایی آن هم سال گذشته میلادی برای کامپیوتر و امسال هم برای کنسول‌ها در دسترس قرار گرفت.

حال شرکت Skybound Games در همکاری با توسعه‌دهنده‌های این بازی در Red Hook Studios، نسخه فیزیکی آن را هم از طریق خرده‌فروشی‌های معتبر عرضه کرده‌اند. این نسخه در قالب کارتریج نینتندو سوییچ و دیسک‌های پلی استیشن پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار در دسترس قرار گرفته است و شامل یک کد هم برای دسترسی به موسیقی‌های بازی می‌شود.

شما می‌توانید تریلر جدید Darkest Dungeon II را با محوریت نسخه فیزیکی بازی در ادامه تماشا کنید:

پخش از رسانه

سازنده‌های بازی Darkest Dungeon II همچنین اعلام کردند که طی ماه‌های آینده محتویات جدیدی به شکل رایگان و پولی برای این اثر در دسترس قرار می‌گیرند. این محتویات ابتدا اواخر سال ۲۰۲۴ برای نسخه پی سی و اوایل سال ۲۰۲۵ هم برای کنسول‌ها ارائه خواهند شد.

نسخه فیزیکی بازی Darkest Dungeon II

در این راستا ابتدا حالت مستقل جدیدی به نام Kingdoms برای بازی عرضه خواهد شد که رایگان است و در آن باید از سرزمین خودتان در برابر دشمنان محافظت کنید. در ادامه هم شاهد دومین DLC پولی بازی با نام Inhuman Bondage خواهیم بود که قرار است سرزمین جدیدی با ریسک بالا ولی جوایز ارزشمند را به بازی اضافه کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات