منتظر دنباله بازی Prince of Persia: The Lost Crown نباشید

چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
تمامی کات سین‌های بازی Prince of Persia: The Lost Crown
استودیو یوبیسافت مونپلیه، تیم سازنده بازی Prince of Persia: The Lost Crown را پس عملکرد تجاری ناموفق آن، منحل کرده است.
تبلیغات

بازی Prince of Persia: The Lost Crown که در اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر شد، یکی از موفق‌ترین آثار سبک مترویدونیا به شمار می‌رود که با بازگشت به ریشه‌های دوبعدی این مجموعه، توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند. این بازی که در استودیو یوبیسافت مونپلیه توسعه یافت، با وجود دریافت نمرات عالی، نتوانست انتظارات تجاری شرکت یوبیسافت را برآورده کند.

به نقل از Gamingbolt، گوتوز، خبرنگار فرانسوی در فروم ریست‌ارا گزارش داد که فروش این بازی در دو هفته اول عرضه تنها به ۳۰۰ هزار نسخه رسید. همین موضوع باعث شد تا پیشنهاد ساخت محتوای اضافه و دنباله بازی از سوی تیم سازنده با مخالفت مدیران یوبیسافت روبرو شود. جالب اینجا است که یکی از دلایل رد پیشنهاد ساخت دنباله، نگرانی از تأثیر منفی آن بر فروش نسخه اول عنوان شده است.

درحال‌حاضر اعضای تیم سازنده بازی Prince of Persia: The Lost Crown به پروژه‌های دیگری در یوبیسافت منتقل شده‌اند که از نظر تجاری پتانسیل بیشتری دارند. این در حالی است که از نظر بسیاری از بازیکنان، این بازی یکی از بهترین آثار یوبیسافت در سال‌های اخیر به شمار می‌رود.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس است. نظر شما درباره این تصمیم یوبی‌سافت چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات