سرورهای دو بازی Realm Royale Reforged و Divine Knockout خاموش می‌شوند

چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
بازی Realm Royale Reforged
استودیو Hi-Rez در پی تغییرات ساختاری اخیر خود، تصمیم به خاموشی سرورهای دو بازی Realm Royale Reforged و Divine Knockout گرفته است.
تبلیغات

سال ۲۰۲۴ برای صنعت بازی‌های ویدیویی با اخبار ناخوشایندی همراه شده و حالا استودیو Hi-Rez نیز به جمع توسعه‌دهندگانی پیوسته است که مجبور به تعدیل نیرو و تغییرات ساختاری شده‌اند. به گزارش GamesIndustry، این استودیو که با بازی‌هایی مانند SMITE شناخته می‌شود، در جدیدترین تصمیم خود اعلام کرده است که دو بازی Realm Royale Reforged و Divine Knockout را در ماه فوریه از دسترس خارج خواهد کرد.

Evil Mojo Games و Red Beard Games، دو استودیوی زیرمجموعه Hi-Rez با انتشار بیانیه‌هایی مشابه در صفحه استیم این بازی‌ها، خبر توقف سرویس‌دهی آن‌ها را در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۵ (۲۹ بهمن ۱۴۰۳) تایید کرده‌اند. بازیکن‌ها می‌توانند تا زمان خاموش شدن سرورها این دو بازی را تجربه کنند، اما پس از این تاریخ امکان انجام پرداخت درون برنامه‌ای در آن‌ها وجود نخواهد داشت.

استوارت چیسام، مدیرعامل Hi-Rez درباره این تصمیم می‌گوید این تغییرات اگرچه دشوار اما ضروری بوده‌اند. به گفته او، هدف از این تغییرات ساختاری تضمین موفقیت بلندمدت شرکت و تمرکز ویژه روی آینده پایدار SMITE 2 است.

نظر شما درباره تعطیلی این دو بازی چیست؟ آیا بازی Realm Royale یا Divine Knockout را تجربه کرده‌اید؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات