ریمیک بازی Rayman در حال ساخت است

چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
ریمن و دوستانش در حال مبارزه با اژدها در بازی Rayman: Legends
به نظر می‌رسد که تعدادی از اعضای تیم سازنده بازی Prince of Persia: The Lost Crown به پروژه ساخت ریمیک یکی از بازی‌های Rayman ملحق شده‌اند.
تبلیغات

شرکت یوبیسافت در سال‌های اخیر بازی‌های متعددی را روانه بازار کرده که Prince of Persia: The Lost Crown یکی از موفق‌ترین آن‌ها بوده است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که این موفقیت برای حفظ تیم سازنده کافی نبوده و تغییرات جدیدی در راه است.

براساس گزارش اختصاصی رسانه اینساید گیمینگ، یوبیسافت تنها چند هفته پس از عرضه بازی Prince of Persia: The Lost Crown تصمیم به انحلال تیم سازنده این آن گرفته و پیشنهاد ساخت نسخه دوم را نیز رد کرده است. بااین‌حال، حدود دوازده نفر از اعضای این تیم به پروژه جدیدی منتقل شده‌اند که گفته می‌شود یک نسخه ریمیک از مجموعه Rayman است.

این پروژه که با نام رمز Project Steambot شناخته می‌شود، در استودیو یوبیسافت میلان در حال توسعه است؛ استودیویی که در بیست سال گذشته در ساخت بیش از ۲۴ بازی یوبیسافت مشارکت داشته است. همچنین میشل آنسل، خالق مجموعه Rayman و Beyond Good & Evil نیز به‌عنوان مشاور در این پروژه حضور دارد.

حضور آنسل در این پروژه با واکنش‌های متفاوتی در داخل یوبیسافت روبه‌رو شده است. او در سال ۲۰۲۰ با اتهاماتی درباره رهبری سمی در محیط کار مواجه شد که یک رسانه فرانسوی آن را مطرح کرده بود. همین موضوع باعث شده تا برخی از اعضای تیم از حضور او، حتی در نقش مشاور نگران باشند.

گفتنی است که سایر اعضای تیم سازنده Prince of Persia: The Lost Crown نیز به پروژه‌های دیگری مانند Beyond Good & Evil 2 و نسخه جدید Ghost Recon منتقل شده‌اند.

نظر شما درباره ریمیک Rayman چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات