تریلر جدید Legacy of Kain: Soul Reaver 1 and 2 Remastered ارتقای بصری باس‌ها را نشان می‌دهد

چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
پوستر ریمستر Legacy of Kain Soul Reaver 1-2
جدیدترین تریلر بازی Legacy of Kain: Soul Reaver 1 and 2 Remastered به نمایش ارتقای بصری باس‌فایت‌ها اختصاص یافته است.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، استودیو Aspyr تریلر جدیدی از بازی Legacy of Kain: Soul Reaver 1 and 2 Remastered پخش کرده است که در آن می‌توانیم برخی باس‌فایت‌ها و ارتقای بصری آن‌ها را مشاهده کنیم. در ادامه متیو رِی، مدیر برندهای تحت مالکیت Aspyr در گفتگویی با بلاگ پلی استیشن به پیشرفت‌های گرافیکی چند باس اشاره کرد.

به گفته ری، طراحی اسکلتی باس Melchiah واقعی‌تر و ترسناک‌تر از قبل شده و می‌توانیم بازسازی بافت‌های بدن او را به‌وضوح مشاهده کنیم. ازطرفی ظاهر باس Zephon مجدداً رنگ‌آمیزی شده است و بافت‌های آن تفکیک و وضوح بیشتری دارند. درهمین‌حال، طراحی جدید ظاهر Rahab بسیار شبیه‌تر به یک خون‌آشام‌ خواهد بود و درخشش سرخ بدن او با طراحی جدید سرش تناسب بیشتری دارد.

درنهایت باس Dumah کثیف‌تر از قبل به نظر خواهد رسید و می‌توانیم کپک و خون فاسدشده را روی زره او مشاهده کنیم. علاوه‌بر بهبود بصری باس‌ها، ظاهر Kain هم مجددا طراحی شده است و بخش‌های مختلف زره او برجسته‌تر شده‌اند.

بازی Legacy of Kain: Soul Reaver 1 and 2 Remastered در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۰ آذر ۱۴۰۳) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان با قیمت ۳۰ دلار عرضه می‌شود.

پخش از رسانه

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات