تاریخ بتای عمومی Monster Hunter Wilds اعلام شد؛ رونمایی از محیط جدید بازی

چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
مبارزه نفسگیر برای شکار هیولاها در بازی Monster Hunter Wilds
شرکت کپکام از بتای عمومی بازی Monster Hunter Wilds و تاریخ برگزاری آن رونمایی کرد.
تبلیغات

ریوزو سوجیموتو، تهیه‌کننده سری مانستر هانتر در جدیدترین رویداد استریم بازی Monster Hunter Wilds اعلام کرد کپکام برای برگزاری یک بتای عمومی در هفته آینده برنامه‌ریزی کرده است. به گفته سوجیموتو، بتای عمومی بازی به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد و بازیکن‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس به آن دسترسی خواهند داشت.

تاریخ دقیق آغاز نسخه بتا بازی را می‌توانید در ادامه ببینید:

پلی استیشن ۵:

  • دسترسی زودهنگام برای مشترکین پلی استیشن پلاس: از ۶:۳۰ صبح ۸ آبان تا ۶:۲۹ صبح ۱۰ آبان
  • دسترسی برای سایر کاربران پلی استیشن ۵: از ۶:۳۰ صبح ۱۱ آبان تا ۵:۲۹ صبح ۱۴ آبان

ایکس باکس سری ایکس | اس و پی سی:

  • ۶:۳۰ صبح ۱۱ آبان تا ۵:۲۹ صبح ۱۴ آبان

کپکام در ادامه تایید کرد داشتن اشتراک سرویس‌های پلی استیشن پلاس و گیم پس برای تجربه این بتا ضروری نیست. در ادامه می‌توانید استریم کامل بازی را تماشا کنید:

پخش از رسانه

بتای آینده بازی Monster Hunter Wilds شامل بخش آموزشی و مبارزه با Chatacabra خواهد بود. همچنین بازیکن‌ها می‌توانند به شکار Doshaguma پرداخته و مناطقی از دنیای بازی با زیست‌بوم‌های منحصربه‌فرد و شرایط آب‌و‌هوایی متغیر را مشاهده کنند.

کپکام قابلیت کراس-پلی را برای این بتا فعال کرده است و به بازیکن‌ها امکان می‌دهد شخصیتی را که خلق کرده‌اند به تجربه نهایی بازی منتقل کنند. بااین‌حال بازیکن‌هایی که تمایلی برای تجربه آنلاین بازی ندارند، می‌توانند از شکارچیان هوش مصنوعی برای پشتیبانی استفاده کنند.

رونمایی از منطقه The Oilwell Basin:

در جریان استریم کپکام همچنین از یک منطقه جدید در بازی Monster Hunter Wilds رونمایی شد که The Oilwell Basin نام دارد. این منطقه خطرناک با داشتن چاه‌های نفت شناخته می‌شود و در جریان رویدادهایی با نام Firespring، شعله‌های آتشینی در آن زبانه می‌کشند. این منطقه محل سکونت موجودات شکارچی خطرناکی به نام Brute Wyvern Rompopolo است که می‌توانند شخصیت شما را مسموم هم بکنند.

بازی Monster Hunter Wilds در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۳ (۲۸ فوریه ۲۰۲۵) عرضه می‌شود. این بازی نسخه دیلاکس دارد که دسترسی به دو بسته الحاقی شامل محتوای تزئینی را در دسترس خریداران قرار می‌دهد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات