بازی The Rogue Prince of Persia با استیم دک سازگار شد

پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
شروع ماجراجویی شاهزاده در بازی The Rogue Prince of Persia
بازی روگ‌لایک ساید-اسکرولینگ The Rogue Prince of Persia اکنون از استیم دک پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

با اینکه تام هندرسون اخیرا با انتشار گزارش جدیدی در رسانه اینسایدر-گیمینگ به عملکرد تجاری نامطلوب Prince of Persia: The Lost Crown و انحلال تیم توسعه بازی اشاره کرد، دیگر بازی مجموعه شاهزاده ایرانی با قدرت در فاز Early Access به کارش ادامه می‌دهد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی The Rogue Prince of Persia میزبان به‌روزرسانی جدیدی شده است.

همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت گزارش داد، به‌روزرسانی شماره ۹ بازی The Rogue Prince of Persia نه‌تنها محتویات جدیدی را برای تجربه دردسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد و تعداد زیادی از مشکلات را برطرف می‌کند، بلکه پشتیبانی از استیم دک را نیز به‌همراه می‌آورد. استودیو Evil Empire با انتشار توییت جدیدی تأیید کرد که اکنون این بازی ساید-اسکرولینگ روگ‌لایک با Steam Deck سازگار است.

بااین‌حال استودیو ایول امپایر به کاربران استیم دک هشدار داد که امکان مواجهه مقطعی با مشکلات عملکردی در برخی از بیوم‌های بازی The Rogue Prince of Persia وجود دارد؛ هرچند این توسعه‌دهنده در طول دوره Early Access به بهبود عملکرد بازی ادامه می‌دهد. درحال‌حاضر به کاربران Steam Deck توصیه می‌شود که گزینه محدودسازی نرخ فریم به ۳۰ را حین تجربه بازی فعال کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات