از کراس‌اور بازی‌های For Honor و Destiny 2 رونمایی شد

پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
کراس‌اور بازی‌های For Honor و Destiny 2
به‌تازگی از کراس‌اور دو بازی For Honor و Destiny 2 رونمایی شده که طرفداران هر دو اثر را هیجان‌زده کرده است.
تبلیغات

بازی For Honor یکی از آثار موفق شرکت یوبیسافت محسوب می‌شود که از سال ۲۰۱۷ تا الان موفق شده است تا طرفداران زیادی را به خود جذب کند. این بازی اکشن مبارزه‌ای که در فضای قرون وسطی جریان دارد، به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا در نقش شوالیه‌ها، سامورایی‌ها و وایکینگ‌ها به نبرد با یکدیگر بپردازند. حالا این بازی قرار است در رویدادی با نام For Honor x Destiny 2: Lights of the Guardians با بازی Destiny 2 کراس‌اور داشته باشد.

به گزارش Gamingbolt، در این همکاری، دو پوسته قهرمان جدید برای شخصیت‌های Centurion و Lawbringer با الهام از Destiny 2 معرفی شده‌اند که به ترتیب The Crucible Lord و The Violet King نام دارند. رویداد هالووین For Honor x Destiny 2: Light of the Guardians از تاریخ ۲۴ اکتبر تا ۱۴ نوامبر ۲۰۲۴ (۳ آبان تا ۲۴ آبان ۱۴۰۳) در دسترس خواهد بود.

گفتنی است For Honor اکنون در سال هشتم فعالیت خود قرار دارد و همچنان با افزودن شخصیت‌های جدید به حیات خود ادامه می‌دهد. Destiny 2 نیز که در سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد، به‌تازگی دومین قسمت خود با نام Revenant را دریافت کرده و قرار است در سال آینده نیز محتوای بیشتری برای آن منتشر شود.

 حال باید دید این همکاری جذاب چه تجربه‌ای را برای طرفداران هر دو بازی رقم خواهد زد. نظر شما درباره این پوسته‌های جدید و رویداد هالووین چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات