بازی Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven منتشر شد

پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت های بازی Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven
بازی Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven شرکت اسکوئر انیکس منتشر شد و به همین مناسب تریلر جدیدی از آن هم در دسترس قرار گرفت.
تبلیغات

Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven نسخه ریمیک بازی Romancing SaGa 2، محصول سال ۱۹۹۳ است که در زمان عرضه اثری موفق از نظر کیفی و تجاری بود. ریمیک بازی چندی پیش معرفی شد و از امروز طرفداران ژانر نقش آفرینی می‌توانند آن را روی کامپیوتر، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ تجربه کنند.

در این بازی گیمرها می‌توانند امپراطوری خودشان را بسازند و در آن واحد، باید در قالب نبردهای نوبتی با دشمنان هم روبه‌رو شوند. تصمیم‌های گیمر هم نقش مهمی در پیش‌برد داستان و اتفاق‌های آن دارند.

اسکوئر انیکس به مناسب عرضه بازی تریلر جدیدی هم از آن منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

پخش از رسانه

Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven به‌وسیله تیمی ساخته شده است که پیش‌تر وظیفه ساخت ریمیک Trials of Mana را برعهده داشت. ریمیک بازی شامل جلوه‌های بصری بهبودیافته، تغییراتی استراتژیک در گیم‌پلی و همینطور تغییراتی در درجه سختی بازی می‌شود. به گفته اسکوئر انیکس، گیمرها برای تجربه این بازی و داستان آن نیازی به داشتن اطلاعات قبلی از روایت مجموعه ندارند.

شینچی تاتسوکه، تهیه‌کننده بازی اعلام کرد که تیم توسعه Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven سعی کرده‌اند تا در طول روند تولید بازی به بهترین شکل ممکن این اثر را به تجربه‌ای جذاب برای مخاطبین امروزی ویدیو گیم تبدیل کنند و ابراز امیدواری کرده است که عرضه این ریمیک، بتواند آغازگر مسیری برای آینده این مجموعه باشد.

برای افرادی که می‌خواهند پیش از خرید Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven به تجربه آن بپردازند، نسخه دمویی هم در دسترس است که با مراجعه به فروشگاه پلتفرم خودتان می‌توانید آن را دانلود کنید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات