آمار دانلود ماد Fallout: London از یک میلیون بار عبور کرد

پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
ربات سرگردان در ماد Fallout: London
طرفداران سری Fallout تاکنون بیش از یک میلیون بار ماد Fallout: London را دانلود کرده‌اند.
تبلیغات

به نوشته گیمینگ‌بولت، درحالی‌که شرکت بتسدا در حال جشن گرفتن روز فال‌اوت با برنامه‌های اختصاصی است، طرفداران این مجموعه آخرالزماتی نقطه عطف جدیدی را رقم زده‌اند. طبق آمار منتشر شده، ماد Fallout: London که از ماه ژوئیه امسال به‌صورت رایگان در دسترس عموم بازیکن‌ها قرار گرفته بود، تاکنون بیش از یک میلیون بار دانلود شده است.

ماد Fallout: London که کاملا توسط طرفداران این مجموعه ساخته شده است، محتوای گسترده و جدیدی را به بازی Fallout 4 اضافه می‌کند. ازجمله این محتوای تازه می‌توان به کمپین کاملا جدید در لندن پساآخرالزمانی اشاره کرد که بازیکن‌ها را به کاوش بیشتر و کشف راز Smythe دعوت می‌کند. در‌حالی‌که بسیاری از مکانیسم‌های پایه ازجمله مبارزات و ساخت پایگاه از بازی اصلی دست نخورده به این ماد اضافه شده‌اند، علاقه‌مندان می‌توانند با شخصیت‌های جدیدی ملاقات کنند و بعد از پیوستن به گروه‌های دلخواه به کامل کردن ماموریت‌های جانبی بپردازند.

طراحی جهان ماد Fallout: London ارجاعات زیادی به فرهنگ بریتانیا دارد و در آن می‌توان مکان‌های دیدنی و حتی آثاری از بازیگران Doctor Who را مشاهده کرد. تیم FOLON بعد از عرضه این ماد به انتشار به‌روز‌رسانی‌ها برای بهبود کیفیت تجربه آن ادامه داده است که در آخرین به‌روزرسانی بیش از ۱۰۰۰ اصلاحیه با محوریت دیالوگ‌های حذف شده، اصلاح توصیف‌کننده‌های صوتی، ارتقای صداگذاری‌های محیطی و موارد دیگر گنجانده شده‌اند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات