تریلر زمان عرضه Dragon Age: The Veilguard منتشر شد

پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
تصویر هنری از شخصیت‌های بازی Dragon Age: The Veilguard
استودیوی بایوور از تریلر زمان عرضه بازی Dragon Age: The Veilguard پرده برداشت.
تبلیغات

پس از انتشار شایعاتی مبنی بر تغییر نام، ریبوت و چرخه طولانی توسعه، استودیوی بایوور سرانجام امسال از Dragon Age: The Veilguard رونمایی کرد. تریلر زمان عرضه این بازی هم‌اکنون در دسترس است و به طور خلاصه تهدیدات موجود در جهان Dragon Age: The Veilguard و چگونگی آمادگی شخصیت‌ها برای مقابله با آن را نشان می‌دهد.

به‌عنوان روک، بازیکنان در Tevinter ماجراجویی خود را آغاز می‌کنند و به جست‌و‌جوی سولاس می‌پردازند. پس از برهم زدن مراسم او، آن‌ها ناخودآگاه دو الف خبیث آزاد می‌کنند و تنها راه برای متوقف کردن آن‌ها جمع‌آوری ویل‌گارد، همکاری با جناح‌های مختلف و راه‌اندازی یک ضد حمله است.

بازی در چندین جبهه از نسخه‌های قبلی فاصله گرفته است و رویکرد اکشن نقش‌آفرینی بیشتری را برای مبارزه در پیش می‌گیرد. تجربه Dragon Age: The Veilguard عمدتا ماموریت‌محور خواهد بود و مانند Dragon Age: Inquisition جهان‌باز نیست؛ اما همچنان تصمیمات شما در طول روند بازی بسیار مهم خواهند بود و عواقب سنگینی خواهند داشت.

پخش از رسانه

Dragon Age: The Veilguard در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۰ آبان ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و نمرات آن نیز در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۷ آبان ۱۴۰۳) به نمایش در خواهند آمد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات