سومین آپدیت بازی Star Wars Outlaws منتشر شد

جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
شروع ماجراجویی کی وس در بازی Star Wars Outlaws
به‌روزرسانی جدید Star Wars Outlaws منتشر شده و بهبودهای زیادی را با خود به همراه آورده است.
تبلیغات

سومین آپدیت استودیوی مسیو اینترتینمنت برای بازی Star Wars Outlaws هم‌اکنون در دسترس است. این به‌روزرسانی شامل تعدادی رفع اشکال و ویژگی‌های بهبوددهنده کیفیت بازی می‌شود؛ از جمله تغییراتی در ماموریت False Flag و چگونگی مخفیانه طی کردن مراحل تا فرصت‌های بیشتر ذخیره خودکار در Imperial Compounds و Faction Territories. کنترل اسپیدر به لطف برخورد کمتر با محیط بهتر شده است و NPCها هنگام رانندگی با اسپیدر بهتر از شما اجتناب خواهند کرد.

رفتار NPCهای دشمن در زمان نبرد بهبود یافته و درجه دشواری بازی با پیشرفت بازیکن، هماهنگ شده است. تعداد قابل‌توجهی از مشکلات پایداری نرخ فریم و کرش‌ها نیز برطرف شده‌اند. فروش این بازی برای یوبیسافت ضعیف‌تر از حد انتظار بوده است؛ به طوری که تا تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۴ (۹ مهر ۱۴۰۳) تنها یک میلیون نسخه از آن در همه پلتفرم‌ها به فروش رفته است.

با این حال استودیوی مسیو اینترتینمنت در حال آماده شدن برای انتشار پچ‌های بیشتر، عرضه بازی در استیم و اولین بسته‌الحاقی داستانی با نام Wild Card در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۲۴ (۱ آذر ۱۴۰۳) است. توضیحات کامل به‌روزرسانی مذکور را می‌توانید در وبسایت یوبیسافت مطالعه کنید. بازی Star Wars Outlaws هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دسترس است. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این‌باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات