تاریخ عرضه بازی Sniper Elite: Resistance اعلام شد

جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
تیراندازی هری هاوکر در بازی Sniper Elite: Resistance
استودیو Rebellion Developments با پخش تریلر جدیدی از زمان انتشار بازی Sniper Elite: Resistance پرده برداشت.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Rebellion Developments با پخش تریلر جدیدی از زمان انتشار بازی Sniper Elite: Resistance رونمایی کرد. همان‌طور که رسانه گیمینگ‌بولت گزارش داد، این بازی شوتر سوم-شخص در تاریخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ (۳۰ ژانویه ۲۰۲۵) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر (در بستر فروشگاه ویندوز و اپیک گیمز) عرضه می‌شود و از روز انتشار به گیم پس راه می‌یابد.

پخش از رسانه

داستان بازی Sniper Elite: Resistance به موازات Sniper Elite 5 پیش می‌رود و به جای کارل فیربرن ماجراهای هری هاوکر، یک مأمور عملیات ویژه را دنبال می‌کند. هری هاوکر اطلاعاتی از یک سلاح قدرتمند و مرموز نازی‌ها به‌دست می‌آورد که می‌تواند نتیجه جنگ را به نفع دشمن تغییر دهد و به‌همین خاطر باید دسیسه‌های آن‌ها را خنثی کند. طرفدارها می‌توانند منتظر بازگشت بسیاری از مکانیک‌های مجموعه، از مخفی‌کاری و X-Ray Kill Cam گرفته تا سلاح‌های قابل شخصی‌سازی و کو-آپ باشند.

بازی Sniper Elite: Resistance دارای کمپین داستانی تازه، حالت Invasion و بخش چندنفره خواهد بود. مأموریت‌های پروپاگاندا (Propaganda Missions) یکی از محتویات جدیدی است که با یافتن پوسترها در طول کمپین داستانی آزاد می‌شود و اهداف معینی را برای تکمیل در مدت زمان محدود دردسترس قرار می‌دهند. ربلیون دولپمنتس هنوز پاداش تکمیل این مأموریت‌ها را اعلام نکرده است، اما این موارد چالش‌های جذابی را در اختیار بازیکن‌های کهنه‌کار مجموعه قرار می‌دهند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات