تیم سازنده بازی Prince of Persia: The Lost Crown به پروژه‌های دیگری ملحق شده است

جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
تمامی کات سین‌های بازی Prince of Persia: The Lost Crown
یوبیسافت به شایعات منحل شدن تیم سازنده Prince of Persia: The Lost Crown واکنش نشان داد.
تبلیغات

گزارش‌های اخیر ادعا می‌کردند که تیم توسعه‌دهنده Prince of Persia: The Lost Crown توسط یوبیسافت منحل شده است و دنباله آن هرگز ساخته نخواهد شد. حال این شرکت فرانسوی رسما به شایعات مذکور واکنش نشان داده است. یوبیسافت با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی ایکس، پیامی را از عبدلهک الگس تهیه‌کننده ارشد Prince of Persia: The Lost Crown، به اشتراک گذاشت.

او در پیام خود تایید کرد که با اتمام پشتیبانی‌های پس از عرضه، حالا تمرکز یوبیسافت روی آوردن بازی به پلتفرم‌های بیشتر است. همچنین تیم سازنده بازی به پروژه‌های دیگری روی آورده‌اند که از تخصص آن‌ها بهره می‌برند. در پیام عبدلهک الگس می‌خوانیم: «من به کار تیم خود در یوبیسافت مون‌پلیه افتخار می‌کنم. بازی ما مورد توجه بازیکنان و منتقدان قرار گرفت و به موفقیت طولانی‌مدت آن اطمینان دارم. Prince of Persia: The Lost Crown حالا با سه آپدیت رایگان و یک بسته‌الحاقی که در سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور ۱۴۰۳) منتشر شد، در انتهای نقشه راه پس از عرضه قرار دارد.

ما هم‌اکنون روی انتشار بازی برای بازیکنان بیشتر تمرکز کرده‌ایم. این بازی اخیرا روی استیم عرضه شد و تا زمستان امسال در دسترس کاربران مک قرار خواهد گرفت. بیشتر اعضای تیم به پروژه‌های دیگری روی آورده‌اند که از تخصص آن‌ها بهره می‌برند. می‌دانیم که بازیکنان به این برند عشق می‌ورزند و یوبیسافت هیجان‌زده است تا در آینده تجربه‌های بیشتری از شاهزاده ایرانی را به ارمغان بیاورد.»

مواجهه با تهدیدهای تازه در اولین بسته الحاقی Prince of Persia: The Lost Crown
بسته‌الحاقی بازی Prince of Persia: The Lost Crown با نام Mask of Darkness

Prince of Persia: The Lost Crown علی‌رغم استقبال گسترده منتقدان پس از انتشار در ژانویه ۲۰۲۴ (دی ۱۴۰۲) نتوانسته است از موفقیت تجاری مشابه‌ای برخوردار شود و طبق گزارش‌ها تاکنون موفق به فروش تنها یک میلیون نسخه شده است. طبق شایعات، تیم سازنده این بازی به سه پروژه دیگر یوبیسافت (Beyond Good and Evil 2 ،Ghost Recon و بازسازی Rayman) روی آورده‌اند.

با وجود اینکه هنوز هیچ خبر رسمی در این رابطه منتشر نشده، اما یوبیسافت تایید کرده که فاز اکتشافی برند Rayman را آغاز کرده است. اگرچه معرفی دنباله Prince of Persia: The Lost Crown در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد، اما طرفداران این مجموعه هنوز دلایل دیگری برای هیجان دارند. بازی روگ‌لایک این مجموعه هم‌اکنون روی استیم در دسترس است و بازسازی Prince of Persia: The Sands of Time نیز در سال ۲۰۲۶ عرضه می‌شود. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این‌باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GamingBolt

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات