نسخه فیزیکی بازی Little Nightmares 2 Enhanced Edition منتشر شد

جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
بازی پلتفرمر Little Nightmares 2 محصول استودیوی باندای نامکو
نسخه فیزیکی بازی Little Nightmares 2 Enhanced Edition منتشر شده و هم‌اکنون در دسترس است.
تبلیغات

کابوس‌های شما هرگز به این شدت واقعی نبوده‌اند! بازی Little Nightmares 2 Enhanced Edition هم‌اکنون در نسخه فیزیکی برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شده و برای بازیکنانی که به دنبال یک ترس هالووین زودهنگام با گرافیکی واضح هستند در دسترس است.

برای اولین‌بار یا دوباره با مونو و سیکس در قسمت دوم بازی Little Nightmares همراه شوید که اکنون با وضوح 4K خیره‌کننده، انعکاس نور بهتر، جزئیات ارتقایافته و صداهای غوطه‌ورکننده شما را در دنیای تاریک Little Nightmares محصور می‌کند.

پخش از رسانه

Little Nightmares 2 که از زمان انتشارش تاکنون حدود پنج میلیون نسخه فروخته، یک بازی ترسناک و هیجان‌انگیز است که اولین‌بار در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شد. در این بازی شما نقش مونو را برعهده خواهید داشت. مونو با راهنمایی سیکس، دختری با بارانی زردرنگ، راهی می‌شود تا رازهای تاریک برج سیگنال را کشف کند و سیکس را از سرنوشت وحشتناکش نجات دهد.

نسخه فیزیکی Little Nightmares 2 Enhanced Edition اکنون برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است. اگر قبلا نسخه فیزیکی یا دیجیتالی Little Nightmares 2 را خریداری کرده‌اید، نسخه ارتقایافته این بازی به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این‌باره با ما به اشتراک بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات