بودجه تبلیغاتی Call of Duty: Black Ops 6 به اندازه یک فیلم بلاک‌باستر سینمایی است

جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
درگیری در حالت آنلاین بازی Call of Duty: Black Ops 6
شرکت اکتیویژن برای معرفی بازی Call of Duty: Black Ops 6 از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
تبلیغات

این روزها بازی Call of Duty: Black Ops 6 در همه جا به چشم می‌خورد. حضور پررنگ این بازی در بیلبوردهای تبلیغاتی، رستوران‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نشان‌دهنده کمپین بازاریابی گسترده‌ای است که اکتیویژن و مایکروسافت برای معرفی آن به صدها میلیون گیمر و حتی غیرگیمر در سراسر دنیا به راه انداخته‌اند.

طبق گزارش منتشر شده در اینسایدر-گیمینگ، تایلر بال، مدیر ارشد بازاریابی شرکت اکتیویژن در گفتگویی اختصاصی با ورایتی جزئیات جالبی را درباره بودجه تبلیغاتی بازی جدید این شرکت فاش کرد. وی اظهار داشت: «میزان سرمایه‌گذاری ما در بخش تبلیغات با بودجه تبلیغاتی یکی از فیلم‌های پرفروش سینمایی امسال برابری می‌کند. استراتژی ما فراتر از دستیابی به فروش بالاست؛ ما می‌خواهیم آگاهی عمومی درباره این بازی جدید را به حداکثر برسانیم. هدف اصلی ما این است که Black Ops 6 را به صدرنشین فروش فصل پاییز تبدیل کنیم.»

کمپین تبلیغاتی Black Ops 6 شخصیت محبوب The Replacer را پس از ۵ سال به تبلیغات بازگردانده است. این شخصیت در تبلیغات مختلف از مجری‌های DAZN گرفته تا نامزدهای ریاست جمهوری و از کارمندان رستوران تا بازیکنان NFL حضور داشته است.

مجموعه Call of Duty در طول تاریخ بازی‌های ویدیویی، جایگاه ویژه‌ای را در ژانر تیراندازی اول شخص به خود اختصاص داده است. نسخه جدید این مجموعه با ارائه تمام عناصر موردانتظار طرفداران، به یک تجربه کامل و همه‌جانبه تبدیل شده است. این نسخه با بهره‌گیری از حالت زامبی مرحله‌ای هیجان‌انگیز، بخش چندنفره قدرتمند و پیشرفته و داستانی غنی و جذاب که ساعت‌ها سرگرمی را تضمین می‌کنند، توانسته است خواسته‌های مخاطبان را به بهترین شکل برآورده سازد.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 امروز برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد. نظر شما درباره این کمپین تبلیغاتی گسترده چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات