یوبیسافت مقصر فروش ضعیف Prince of Persia: The Lost Crown است

جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
شروع ماجراجویی سارگون در بازی Prince of Persia: The Lost Crown
مایکل دوس، مدیر انتشار استودیو لاریان معتقد است تصمیم یوبیسافت برای عدم انتشار Prince of Persia: The Lost Crown در استیم دلیل شکست این بازی بود.
تبلیغات

مجموعه بازی‌های شاهزاده ایرانی که همیشه جایگاه ویژه‌ای در میان آثار شرکت یوبیسافت داشته است، با عرضه نسخه جدید خود به‌نام Prince of Persia: The Lost Crown امید تازه‌ای برای احیای این سری محبوب ایجاد کرد. با وجود کیفیت قابل توجه بازی، فروش آن تنها به یک میلیون نسخه رسید که با معیارهای یوبیسافت فاصله داشت و متأسفانه این نتیجه به منحل شدن تیم سازنده آن منجر شد.

به نقل از اینسایدر-گیمینگ، مایکل دوس، مدیر انتشار استودیو لاریان در انتقادی آشکار از‌طریق شبکه‌های اجتماعی، عملکرد ضعیف مدیریت یوبیسافت را مورد نقد قرار داد. او خاطرنشان کرد که از سال ۲۰۲۱ و انتشار Far Cry 6، یوبیسافت نتوانسته است موفقیت چشمگیری در فروشگاه اختصاصی خود کسب کند. به گفته دوس، آثار منتشر شده در سال ۲۰۲۳، از جمله بازی The Crew Motorfest، بازی Assassin’s Creed: Mirage و بازی Avatar: Frontiers of Pandora نیز نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و با استقبال مناسبی روبه‌رو نشدند.

به باور دوس، عرضه این بازی در پلتفرم استیم می‌توانست مسیر کاملاً متفاوتی را برای آن رقم بزند. با‌توجه‌به توانمندی‌های چشمگیر تیم توسعه‌دهنده، نه تنها بازی می‌توانست به موفقیت تجاری قابل توجهی دست یابد، بلکه این دستاورد می‌توانست زمینه‌ساز تولید نسخه دوم آن نیز باشد.

با وجود استقبال چشمگیر منتقدان و دریافت بازخوردهای مثبت، عملکرد تجاری Prince of Persia: The Lost Crown آنطور که یوبیسافت انتظار داشت، رضایت‌بخش نبود. این ناشر بزرگ بازی‌های ویدیویی امید داشت این بازی بتواند با پرفروش‌ترین بازی‌های سبک متروید‌وانیا رقابت کند، اما در عمل چنین نشد.

به‌نظر می‌رسد تصمیم‌های مدیریتی یوبیسافت، فرصت موفقیت را از یکی از بهترین بازی‌های این مجموعه گرفت. نظر شما درباره دلایل فروش پایین Prince of Persia: The Lost Crown چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات