گیرباکس برای ارائه زودهنگام Borderlands 4 به یک طرفدار در حال مرگ تلاش می‌کند

جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
لوگوی رسمی بازی Borderlands 4
یکی از طرفداران Borderlands که به سرطان پیشرفته‌ای مبتلا است، شاید بتواند بازی Borderlands 4 را قبل از عرضه رسمی تجربه کند.
تبلیغات

یکی از طرفداران فرنچایز Borderlands که به سرطانی لاعلاج مبتلا شده است، در شبکه اجتماعی ردیت از کاربران خواست به او کمک کنند تا با استودیوی گیرباکس تماس بگیرد و از آن‌ها بخواهد که قبل از مرگش، اجازه تجربه Borderlands 4 را به او بدهند. فرد مورد نظر که کالب مک‌آلپاین نام دارد این درخواست را در فضای مجازی مطرح کرد و سایر کاربران نیز سریعا به او پاسخ دادند.

تا زمان نگارش این مطلب، درخواست او در ساب‌ردیت Borderlands 3 بیش از ۱۵ هزار رای مثبت گرفته است. خوشبختانه قدرت اینترنت هنوز شکست‌ناپذیر است؛ زیرا رندی پیچفورد، رئیس استودیوی گیرباکس از این موضوع آگاه شد و خطاب به کاربران اعلام کرد: «اعضای تیم ناشر و توسعه‌دهنده بازی هر کاری که از دستشان بر می‌آید برای تحقق این آرزو انجام خواهند داد.»

رندی پیچفورد در شبکه اجتماعی ایکس از تمامی افرادی که از این موضوع آگاهش کردند تشکر کرد و به کاربران اطمینان داد که در حال حاضر از طریق ایمیل با کالب مک‌آلپاین در تماس است. امیدواریم رندی پیچفورد و تیم گیرباکس بتوانند برای کالب مک‌آلپاین یک بیلد قابل بازی از Borderlands 4 را فراهم کنند. بازی بوردرلندز ۴ قرار است در سال ۲۰۲۵ منتشر شود.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این‌باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PSU

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات