بازی Sonic X Shadow Generations شروع قدرتمندی داشته است

جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
ماجراجویی سونیک در بازی Sonic X Shadow Generations
سگا اعلام کرد که بازی Sonic X Shadow Generations تاکنون حدود یک میلیون نسخه فروش کرده است.
تبلیغات

Sonic X Shadow Generations به‌تازگی عرضه شده است و در کمتر از ۲۴ ساعت به آمار شگفت‌انگیزی دست یافت. شرکت سگا ساعاتی پیش اعلام کرد که این بازی موفق به فروش بیش از یک میلیون نسخه شده است. آمار مذکور از نسخه‌های فروخته‌شده در سرتاسر جهان و در تمامی پلتفرم‌های موجود به‌دست آمده است. Sonic X Shadow Generations نسخه بازسازی‌شده Sonic Generations است و محتوای جدیدی را در قالب Shadow Generation شامل می‌شود.

Sonic X Shadow Generations ترکیبی از دو بازی است؛ Sonic Generations که در آن بازیکنان می‌توانند از اجرای سریع مراحل مختلف با سونیک کلاسیک و مدرن لذت ببرند. سپس Shadow Generations را داریم که یک بازی کاملا جدید است و به لطف آن طرفداران می‌توانند کنترل شخصیت شدو را در میدان‌های مبارزه بر عهده بگیرند.

داستان از جایی آغاز می‌شود که موجودی مرموز به‌نام Time Eater زمان و فضا را دستکاری می‌کند و ماجراهای جداگانه‌ای را برای سونیک و شدو رقم می‌زند. طرفداران باید منتظر یک بازی اکشن‌ماجراجویی پرسرعت با تجربه‌ها و روایت‌های متفاوت باشند. Sonic X Shadow Generations هم‌اکنون برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ در دسترس است.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این‌باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: InsiderGaming

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات