شخصیت‌های انیمیشن Cars احتمالا به بازی فورتنایت می‌آیند

یک‌شنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
پوستری از تمامی شخصیت‌های مجموعهٔ محبوب ماشین‌ها
اخیرا اسنادی منتشر شده است که خبر از اضافه شدن ماشین‌های انیمیشن Cars به بازی فورتنایت می‌دهد.
تبلیغات

براساس اسنادی که اخیرا فاش شده است، شخصیت‌های انیمیشن Cars از استودیو دیزنی قرار است به‌زودی به بازی فورتنایت اضافه شوند. تاکنون همکاری‌های متعددی با بازی فورتنایت انجام شده و روی حالت‌های مختلف بازی تاثیر گذاشته است، اما بسیاری از آن‌ها صرفا روی گیم‌پلی بخش بتل رویال بازی تمرکز داشته‌اند. حال که بازی فورتنایت درحال توسعه یافتن به یک سرویس تجربه‌محور با میزبانی از چندین بازی است، هر کدام از این همکاری‌ها ممکن است منجر به جلب توجه بیشتری برای دیگر بخش‌های این بازی شود؛ به عنوان مثال می‌تواند جایگزینی برای حالت کلاسیک فورتنایت باشد، وقتی که دیگر از تجربه آن خسته شدید و به‌دنبال یک چیز جدید می‌گردید.

فورتنایت با نرخ فزاینده‌ای در حال افزایش تعداد همکاری‌های خود است و استمرار همکاری او با دیزنی نیز به‌نظر شامل موارد بیشتری از آن‌چه تابه‌حال دیده‌ایم می‌شود. اخیرا نیز یک بسته الحاقی از شخصیت‌های شرور دیزنی به‌عنوان بخشی از رویداد Fortnitemares 2024 به این بازی اضافه شدند. همکاری با دیزنی می‌تواند یک کتابخانه بزرگ از چیزهایی را در اختیار فورتنایت قرار دهد که هرکدام به‌تنهایی قابلیت هیجان‌زده کردن گیمرها را دارد و ممکن است یک انتخاب درست بتواند تبدیل به یک کراس‌اور خارج از گیم‌پلی بخش بتل رویال فورتنایت شود.

کاربری به‌نام SamLeakss که به افشاگری‌هایش از بازی‌های فورتنایت و راکت‌لیگ مشهور است، اخیرا در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرده است که همکاری جدید فورتنایت با انیمیشن Cars، محصول مشترک استودیوهای دیزنی و پیکسار خواهد بود. این کاربر همچنین ادعا کرده است که این همکاری همان چیزی است که طرفداران مدت‌ها بود سراغ آن را می‌گرفتند. هرچند هنوز هم احتمال دارد که این اتفاق در نهایت صرفا تبدیل به یک پوسته در بخش بتل رویال شود و برای فورتنایت هم منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد که توجه بیشتری به بخش خودروهایش داشته باشد. اخیرا نیز خبری از همکاری شرکت پورشه و فورتنایت منتشر شد که اگر درست باشد، می‌تواند فرصتی برای تقویت کردن حالت Rocket Racing بازی باشد.

خنده مک‌کوئین در انیمیشن ماشین‌ها

این افشاگر در ادامه نیز اشاره کرد که ۴ نقشه مسابقه Thunder قرار است که بخشی از این رویداد باشند؛ این نقشه‌ها پیست‌های Radiator Springs و Willys Butte را شامل می‌شوند که برای طرفداران این انیمیشن آشنا هستند. از آن‌جایی که اپیک گیمز سال گذشته نیز شخصیت اصلی این انیمیشن یعنی لایتنینگ مک‌کویین را به بازی راکت‌لیگ اضافه کرده بود، منطقی است که حالا همان کار را با فورتنایت نیز انجام دهد. این همکاری‌ها در شرایطی که راکت‌لیگ دیگر قرار نیست به‌روزرسانی‌های تم‌دار دریافت کند، می‌تواند باعث جلب توجه بازیکنان آن شود.

لیست ماشین‌های در دسترس برای مسابقه دادن در حالت راکت ریسینگ فورتنایت، احتمالا برای کسانی که به لیست‌های بالای ۸۰۰ عددی بازی‌هایی مثل فورزا هورایزن یا حتی لیست بلندبالای شخصیت‌های خود فورتنایت در بخش‌های دیگر بازی عادت دارند، کم به‌نظر برسد. به‌همین دلیل اضافه شدن شخصیت‌های انیمیشن Cars می‌تواند جان تازه‌ای به لیست ماشین‌ها ببخشد و شاید حتی توجه بیشتری را نیز به این حالت جذاب بازی جلب کند.

منبع: GameRant

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات