طراح سابق بتسدا: بازی Starfield 2 فوق العاده خواهد شد

یک‌شنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
سفرهای فضایی در بازی Starfield
طراح سابق استودیو بتسدا در گفتگوی اخیر خود همچنین نظرات مردم درباره نسخه‌های اولیه بازی‌های Starfield و Assassin's Creed را با هم مقایسه کرد.
تبلیغات

بروس نسمیت، طراح سابق و بازنشسته استودیو بتسدا در مصاحبه اخیر خود گفت که دنباله احتمالی بازی Starfield به‌لطف درس‌هایی که توسعه‌دهندگان از اشتباهات خود در تولید نسخه اصلی یاد گرفتند، می‌تواند «یک بازی خارق‌العاده» باشد.

به گزارش رسانه VGC، بروس نسمیت که در سال ۲۰۲۱ و پس از کار کردن روی بسیاری از مجموعه‌های بزرگ بتسدا از جمله کار به‌عنوان طراح ارشد برای بازی Skyrim این استودیو را ترک کرد، در مصاحبه اخیر خود با رسانه VideoGamer نظرات مردم در اولین مواجهه با بازی استارفیلد را با نظراتی که اولین قسمت از مجموعه بازی‌های Mass Effect یا اساسینز کرید که هر دوی آن‌ها در دنباله‌های خود نظرات بهتری دریافت کرده بودند، مقایسه کرد. او در این مصاحبه گفت:

«من منتظر استارفیلد ۲ هستم. من فکر می‌کنم که آن یک بازی خارق‌العاده باشد چون بسیاری از چیزهایی را که مردم گفته بودند درنظر می‌گیرد. آن بازی می‌تواند هر چیزی که الان هست را بردارد و کلی چیزهای جدید به آن اضافه کند و بسیاری از مشکلات موجود را نیز برطرف کند. وقتی ما اسکایریم را ساختیم، کلی از درس‌های بازی Oblivion آموخته بودیم که آن هم خودش از درس‌های بازی Morrowind استفاده کرده بود. همه این آموخته‌ها یک‌جا برای ما جمع شده بود.»

صحبت با اژدها در نسخه سالگرد اسکایریم
گیم‌پلی بازی Skyrim

او در ادامه افزود: «تمام کاری که ما باید می‌کردیم این بود که به بهبود بخشیدن و اضافه کردن چیزهای جدید ادامه دهیم. ما مجبور نبودیم تا همه چیز را از صفر شروع کنیم. اگر مجبور بودیم که همه چیز را از صفر شروع کنیم، به ۲ تا ۳ سال زمان بیشتری برای تولید و توسعه نیاز داشتیم.»

تاد هاوارد، کارگردان بازی استارفیلد نیز ماه گذشته گفته بود که «بازی‌های بتسدا به‌شکل عجیبی بزرگ هستند» و دلیل آن هم این است که حذفیات محتواهای هر بازی بسیار اندک است. او دراین‌باره گفت:

«کار من در بازی‌ها معمولا این است که آن‌ها را کارگردانی کنم، شبیه به کاری که کارگردان‌های فیلم انجام می‌دهند. برای این‌کار باید تمام قطعات تولید شده در بخش‌های مختلف اعم از بخش هنری، بخش سینماتوگرافی، بخش تکنولوژی و موارد دیگر را کنار هم‌دیگر بگذارم تا بتوانم این دنیا را زنده کنم. مشخصا مقدار زیادی فیلمنامه، طراحی کوئست و طراحی مرحله و اجزای مختلف در بازی‌های ما وجود دارد و من در موقعیت بسیار خاصی قرار دارم که باید به‌واسطه آن با بسیاری از افراد شگفت‌انگیز کار کنم و همه این قطعات را کنار هم بگذارم.»

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات