به‌روزرسانی بازی Guilty Gear Strive به‌زودی منتشر می‌شود

یک‌شنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
کای و سول در Guilty Gear Strive
هر ۲۸ شخصیت بازی Guilty Gear Strive در این به‌روزرسانی برای ایجاد تعادل بیشتر دستخوش تغییر شده‌اند.
تبلیغات

به گزارش رسانه GamingBolt، به‌شکل رسمی تایید شده است که شخصیت Queen Dizzy قرار است در تاریخ ۱۰ آبان به بازی Guilty Gear Strive اضافه شود. استودیو Arc System Works همچنین تایید کرده است که یک به‌روزرسانی به‌منظور ایجاد تعادل قدرت بین شخصیت‌ها نیز در همان روز برای این بازی منتشر می‌شود. تریلر جدیدی که از این به‌روزرسانی منتشر شده است، تمام تغییرات اعمال شده به‌منظور متعادل کردن قدرت تمام شخصیت‌ها را به‌طور کامل نشان می‌دهد.

یک کاربر در شبکه اجتماعی ردیت تمام تغییراتی را که در این تریلر دیده می‌شود فهرست کرده است و طبق این فهرست، آن‌ها Heavy Mob Cemetery را برای شخصیت Sol Badguy اضافه کرده‌اند که برای فعالسازی آن نیاز به ۱۰۰ امتیاز Tension دارید و همچنین می‌توانید حرکات آن را هر لحظه که خواستید لغو کنید. شخصیت Potemkin Buster نیز حالا یک زره در دست دارد که البته با یک ضربه از بین می‌رود اما در هر حال اضافه شده است.

شخصیت Ramlethal نیز حالا می‌تواند حرکت Bajoneto را به‌صورت مورب اجرا کند و آن را در هوا تبدیل به حرکت Sabrobato کند. بازیکنان همچنین می‌توانند حرکت Behemoth Typhoon شخصیت Goldlewis را نیز هر لحظه که خواستند لغو کنند و با هزینه از دست دادن سکوریتی لول، یک بار دیگر آن را اجرا کنند. شخصیت Jack-O نیز حالا می‌تواند با جا خالی دادن، حرکت Servant Shoot خود را لغو کند. شخصیت Slayer نیز دچار تغییراتی اعم از کاهش زمان بازیابی پس از انجام حرکت لگد مستقیم شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات