ریبوت بازی Steins;Gate با انتشار تیزری کوتاه معرفی شد

دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
والپیپر انیمه Steins;Gate
شرکت نیتروپلاس با انتشار یک تیزر از ریبوت بازی Steins;Gate رونمایی کردند.
تبلیغات

Steins;Gate یک مانگا علمی‌تخیلی است که توسط 5pb تهیه شده است. استودیوی بازی‌سازی نیتروپلاس امسال پانزدهمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد و به همین مناسبت ساعاتی پیش از نسخه ریبوت‌ بازی Steins;Gate رونمایی به عمل آورد. بازی مذکور طی رویداد ویژه‌ای در شهر ماتسودو معرفی شد و قرار است در سال ۲۰۲۵ برای پلتفرم‌های مقصد خود منتشر شود.

تماشا از یوتیوب

بر‌اساس گزارش مجله فامیتسو، Steins;Gate Re:Boot دارای گرافیک به‌روز شده و عناصر داستانی جدیدی خواهد بود. همچنین طراح شخصیت اصلی بازی اشتاینر;گیت در نسخه جدید با تیم سازنده همکاری خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی از این پروژه وجود دارد و نمی‌دانیم که در چه تاریخی و برای چه پلتفرم‌هایی عرضه خواهد شد.

نسخه اورجینال Steins;Gate در تاریخ ۱۵ اکتبر ۲۰۰۹ (۲۳ مهر ۱۳۸۸) برای ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد و از آن زمان تاکنون برای پلتفرم‌های دیگری مانند کامپیوتر، پلی استیشن و نینتندو پورت شده است. همچنین شرکت اسپایک چان‌سافت نسخه انگلیسی این بازی را روی استیم منتشر کرد و با استقبال خوبی نیز مواجه شد. در خلاصه داستان Steins;Gate می‌خوانیم:

«این بازی داستان گروهی از افراد را دنبال می‌کند که توانایی ارسال پیام‌های متنی به گذشته را دارند. بااین‌حال و در طول فرآیند آزمایش، سازمانی به‌نام Sern آن‌ها را ردیابی می‌کند. بازی موش و گربه آغاز می‌شود و این افراد حالا باید سعی کنند اسیر یا کشته نشوند.»

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در این‌باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Crunchyroll

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات