کیفیت اجرایی بازی ترسناک Phasmophobia روی کنسول‌ها مشخص شد

دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
موجودات ترسناک بازی Phasmophobia
استودیو کینکت گیمز از نحوه اجرای بازی Phasmophobia روی کنسول‌های نسل ۹ رونمایی کرد.
تبلیغات

بازی Phasmophobia پس از مواجهه با چندین تأخیر سرانجام در تاریخ ۸ آبان ۱۴۰۳ (۲۹ اکتبر ۲۰۲۴) به‌صورت Early Access دردسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن VR2 قرار می‌گیرد. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Kinetic Games از نحوه اجرای این بازی ترسناک روی کنسول‌ها پرده برداشته است.

همان‌طور که رسانه تک‌فورگیمرز گزارش داد، بازی Phasmophobia در کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس دارای دو حالت گرافیکی Performance و Balanced برای تجربه اثر با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه است؛ درحالی‌که ایکس باکس سری ایکس امکان تجربه بازی با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. این بازی ترسناک در ایکس باکس سری اس با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه و در هدست PSVR2 با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز اجرا می‌شود.

استودیو Kinetic Games می‌گوید که تمام به‌روزرسانی‌های نسخه کامپیوتر در نسخه‌های کنسولی اعمال می‌شوند و آپدیت‌های آتی به‌شکل همزمان برای همه پلتفرم‌ها منتشر خواهند شد. این بازی ترسناک در تمام پلتفرم‌ها از قابلیت کراس-پلی پشتیبانی می‌کند. مدتی قبل استودیو کینکت گیمز اعلام کرد که هنوز هیچ برنامه‌ای برای انتشار این ویدیوگیم روی سرویس اشتراکی گیم پس وجود ندارد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات