Yakuza Kiwami فروش بسیار خوبی را روی سوییچ تجربه می‌کند

دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت اصلی بازی Yakuza Kiwami
رئیس استودیوی Ryu Ga Gotoku اعلام کرد که آمار فروش اولین بازی از سری Yakuza روی کنسول نینتندو سوییچ بسیار بیشتر از چیزی است که از آن انتظار می‌رفت.
تبلیغات

بدون شک مجموعه‌ی Yakuza / Like a Dragon زمان زیادی را تا زمان عرضه روی کنسول‌های نینتندو سوییچ سپری کرد، اما با عرضه بازی Yakuza Kiwami در پی حجم تقاضای بالایی که برای آن وجود داشت، حالا این بازی آمار فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کند. این موضوعی است که توسط رئیس تیم توسعه دهندگان Ryu Ga Gotoku تأیید شده است.

براساس گزارش وبسایت Gamingbolt، ماسایوشی یوکویاما، رئیس استودیوی Ryu Ga Gotoku مصاحبه جدیدی را با پادکست My Nintendo News ترتیب داده که در آن درباره وضعیت فروش بازی Yakuza Kiwami اظهارنظر کرده است. وی در این‌باره می‌گوید: «Yakuza Kiwami مثل کیک داغ (با سرعت و حجم بالا) روی نینتندو سوییچ به فروش می‌رود و آمار فروش واقعی آن از انتظاراتی که برای آن داشتیم بسیار بیشتر شده است.» وی در ادامه اضافه کرد: «فکر می‌کنم نگاه من به آن کمی محافظه کارانه بوده است.»

بازی Yakuza Kiwami

سال‌ها است که میزان تقاضای طرفداران برای عرضه بازی‌های Yakuza روی نینتندو سوییچ بسیار بالا بوده و انتظار می‌رفت که از این بازی به خوبی استقبال شود. این موضوع که فروش به چه نحوی ادامه پیدا کند و این که آیا موفقیت آن به عرضه بازی‌های بیشتر سری Yakuza / Like a Dragon روی نینتندو سوییچ منجر خواهد شد یا نه، سؤالی است که در آینده پاسخ آن مشخص خواهد شد. هرچند سگا و استودیوی Ryu Ga Gotoku تا حالا که از نتیجه‌ی آن راضی بودند.

شهریورماه امسال بود که شرکت سگا پس از پایان شوکیس Nintendo Direct Partner با پخش تریلری جدیدی تاریخ عرضه بازی Yakuza Kiwami را روی کنسول نینتندو سوییچ تأیید کرد. بازی Yakuza Kiwami به‌عنوان ریمیک نسخه اورجینال سری یاکوزا به بازار عرضه شد و می‌تواند نقطه ورود محکمی برای ورود بازیکن‌های تازه‌وارد نینتندو سوییچ به داستان سری یاکوزا باشد. بااین‌حال بازیکن‌های باسابقه همیشه می‌توانند از تجربه مجدد این بازی روی پلتفرم جدید لذت ببرند.

بازی Yakuza Kiwami

بازی Yakuza Kiwami را می‌توان یک بازسازی با ارزش از اولین نسخه سری یاکوزا دانست. با اینکه این بازی از مشکلات و محدودیت‌هایی رنج می‌برد ولی در کنار آن، شاهد یک دنیای بسیار غنی و پر محتوا هستیم که در جریان آن می‌توانید انواع و اقسام فعالیت‌های مختلف را انجام داده و لذت ببرید. در کنار این موارد، گرافیک بازی نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته است و می‌توان آن را هم‌رده سایر بازی‌های نسل هشتمی دانست.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات