بازی جدید Mass Effect لحن جدی سهگانه اصلی را حفظ خواهد کرد
استودیو بایوور با انتشار بازی Dragon Age: The Veilguard توانسته است توجه منتقدان را به خود جلب و بازخوردهای مثبت چشمگیری دریافت کند. با این وجود رویکرد جدید استودیو در ارائه فضایی شادتر و سبکتر نسبت به نسخههای پیشین مجموعه Dragon Age، واکنشهای متفاوتی را در میان بازیکنها برانگیخته است. این تغییر مسیر موجب نگرانی طرفداران مجموعه Mass Effect شده است، چرا که احتمال میدهند بایوور رویکرد مشابهی را در ساخت نسخه بعدی این مجموعه نیز در پیش بگیرد.
به نقل از Gamingbolt، مایکل گمبل، کارگردان بازی جدید مس افکت در واکنش به نگرانیهای جامعه بازیکنها از طریق شبکه اجتماعی ایکس اطمینان خاطر داد: «در پاسخ به پرسشهای مطرح شده درباره لحن و فضای بازی، میتوانم تأیید کنم که Mass Effect جدید همچنان به فضای بالغانه که ویژگی شاخص سهگانه اصلی بود، وفادار خواهد ماند. درحالحاضر این تنها اطلاعاتی است که مجاز به اشتراکگذاری آن هستم.»
برخلاف سبک هنری Dragon Age: The Veilguard، بازی جدید Mass Effect رویکرد فوتورئالیستیک خود را حفظ خواهد کرد، موضوعی که سازندگان بازی بر آن تاکید داشتهاند. گزارشها حاکی از آن است که این پروژه هنوز در مراحل اولیه پیشتولید به سر میبرد و انتظار میرود عرضه نهایی آن به سالهای ۲۰۲۸ یا ۲۰۲۹ موکول شود.
پس از عرضه نسخه جدید Dragon Age، انتظار میرود استودیو بایوور تمام توان خود را معطوف به توسعه بازی جدید مس افکت کند. اکنون سؤال اصلی این است که آیا این استودیو قادر خواهد بود عظمت و درخشش سابق این مجموعه دوستداشتنی را احیا کند؟ بهنظر شما، حفظ لحن جدی و روایت بالغانه Mass Effect که از ویژگیهای شاخص این مجموعه به شمار میرود، چقدر در موفقیت نسخه جدید تأثیرگذار خواهد بود؟
نظرات