بازی Dying Light: The Beast تمرکز زیادی بر بقا و وحشت دارد
مجموعه بازیهای Dying Light همیشه از عناصر بقا و وحشت بهعنوان بخشی جدانشدنی از تجربه خود استفاده میکردند و بازی Dying Light: The Beast نیز از این قاعده مستثنی نیست. این دنباله قرار است تجربهای مختصر و کوتاهتر از نسخه قبلی باشد، اما در بخش وحشت و بقا باید انتظار ضربه محکمتری را از آن داشته باشید.
این چیزی است که تایمون اسمکتالا، کارگردان این مجموعه نیز به آن اشاره میکند. اسمکتالا در مصاحبه با رسانه Gaming Bolt گفت که بازی Dying Light: The Beast تمرکز زیادی بر وحشت و بقا دارد. البته وقتی شما در نیمهشب که همه هیولاها در خطرناکترین و فعالترین ساعات خود هستند، شروع به گشت و گذار در نقشه جهانباز این بازی میکنید، این موضوع کاملا طبیعی است، اما اسمکتالا میگوید حتی در روشنایی روز نیز بازی سعی کرده تا آن تنش و فضای سنگینی که در ساعات اولیه نسخه اصلی مجموعه Dying Light دیده بودیم را تداعی کند. این کارگردان در مصاحبهاش اینطور ادامه داد:
«بازی Dying Light: The Beast تمرکز زیادی بر وحشت و بقا، بهخصوص در شب که خطر و تنش به مرحله جدیدی میرسند، گذاشته است. ما زمان و تمرکز زیادی صرف کردیم تا رفتارهای شکارچیان اصلی بازی یا همان Volatileها را بهینه کنیم و ارتقا دهیم تا ترسناکتر و تهدیدکنندهتر بهنظر برسند. علاوهبراین، در بخشهایی از بازی که در روز اتفاق میافتد، میخواستیم تا همان احساس ترسی که در ساعات اولیه نسخه اول و اصلی دایینگ لایت داشتیم و در آن بقا در هالهای از ابهام بود و هر مواجههای حتی با یک دشمن ساده نیز ممکن بود آخرین شانس شما باشد را بازتولید کنیم. بازیکنان نیاز دارند تا بهدلیل وجود زامبیهایی خشنتر، فضایی پرتنشتر و تصاویری که شما را در خود غرق میکنند، کاملا حواسشان را جمع کنند، منابعشان را مدیریت کنند و برای بقای خود استراتژی داشته باشند.»
بازی Dying Light: The Beast برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دست توسعه قرار دارد و تاریخ عرضه آن هنوز اعلام نشده است.
نظرات