نمایش بازی در برنامه زنده شب افتتاحیه گیمزکام ۵۰۰ هزار دلار هزینه دارد

جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
لوگو افتتاحیه گیمزکام تحت عنوان Gamescom Opening Night Live
بنابر یک گزارش تازه منتشرشده، استودیوها باید برای نمایش بازی خود در برنامه شب افتتاحیه مراسم گیمزکام ۵۰۰ هزار دلار پرداخت کنند.
تبلیغات

هزینه‌ای که استودیوهای بازی‌سازی باید برای نمایش بازی خود در برنامه Opening Night Live بدهند، در سال ۲۰۲۵ حتی بیشتر هم شده است. طبق گزارشی که رسانه آلمانی GamesWirtschaft آن را منتشر کرده است، رویداد سالانه جف کیلی در گیمزکام برای اینکه جایگاهی در برنامه زنده شب افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۵ به استودیوها بدهد، از آن‌ها مبلغی حدود ۵۰۰ هزار دلار طلب می‌کند.

این گزارش ادعا می‌کند که قیمت‌ها از ۱۴۶ هزار و ۸۰۰ دلار برای تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای شروع می‌شود و تا حدود ۴۸۷ هزار و ۵۰۶ دلار برای تبلیغ ۱۸۰ ثانیه‌ای افزایش می‌یابد. تبلیغ ۱۸۰ ثانیه‌ای درواقع یکی از پیشنهادات جدید در سال ۲۰۲۵ است و گزینه بعدی یک تبلیغ ۱۵۰ ثانیه‌ای با قیمت ۴۱۹ هزار ۳۶۰ دلار است. درمجموع ۶ گزینه تبلیغاتی مختلف برای استودیوها وجود دارد که همه آن‌ها نسبت‌به سال قبل با افزایش قیمتی بین ۱۷/۴ تا ۲۱/۹ درصد مواجه شده‌اند.

لبخند جف کیلی موقع نگه داشتن میکروفن و اجرا در برابر حضار گیم اواردز

هزینه تبلیغات در برنامه Opening Night Live 2025:

  • ۳۰ ثانیه: ۱۴۶هزار و ۷۷۶ دلار (۱۲۵هزار دلار در سال ۲۰۲۴)
  • ۶۰ ثانیه: ۲۱۴هزار و ۹۲۲ دلار (۱۷۹هزار دلار در سال ۲۰۲۴)
  • ۹۰ ثانیه: ۲۸۳هزار و ۶۸ دلار (۲۳۴هزار دلار در سال ۲۰۲۴)
  • ۱۲۰ ثانیه: ۳۵۱هزار و ۲۱۴ دلار (۲۸۸ هزار دلار در سال ۲۰۲۴)
  • ۱۵۰ ثانیه: ۴۱۹هزار و ۳۶۰ دلار
  • ۱۸۰ ثانیه: ۴۸۷هزار و ۵۰۶ دلار

لازم‌به ذکر است که نه شخص جف کیلی و نه مسئولان گیمزکام این اعداد و ارقام را تایید نکرده‌اند. برنامه زنده شب افتتاحیه ۲۰۲۵ قرار است در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۴ و یک روز قبل از شروع رویداد گیمزکام ۲۰۲۵ برگزار می‌شود.

منبع: Insider Gaming

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات