داستانسرایی و اکشن بازی Marvel 1943: Rise of Hydra سینمایی و جاهطلبانه است
در جدیدترین اخبار گیمینگبولت میخوانیم امی هنیگ که با خلق و گسترش مجموعههای محبوبی نظیر Uncharted و Legacy of Kain سابقه درخشانی در زمینه توسعه بازیهای اکشن ماجراجویی با داستانهای سینمایی دارد، رهبری ساخت بازی Marvel 1943: Rise of Hydra را در استودیو Skydance New Media بر عهده گرفته است تا بار دیگر به موفقیتهای مشابهی دست یابد.
هنیگ در مصاحبهای با مجله Entertainment Weekly برای تبدیل کردن Marvel 1943: Rise of Hydra به تجربهای همهجانبه و جاهطلبانه مشابه بازیهای Uncharted که تماشای صحنههای سینمایی آن به اندازه درگیر شدن در گیمپلی جذاب و نفسگیر باشد، ابراز امیدواری کرد.
وی دراینباره افزود: «بهعنوان یک استودیوی جدید که تلاش میکند از طریق بازیهای سینماتیک کارهای جاهطلبانهای انجام دهد، میخواهیم بازیکنها را به تجربهای دعوت کنیم که از قبل با رویکردهای مشابه آن آشنا هستند و دوستش دارند، ولی قرار است به شکلی کاملا تازه به تجربه آن بپردازند.»
به گفته هنیگ، بخش بزرگی از جاهطلبیهای آینده استودیو Skydance New Media مربوط به کیفیت گرافیکی بازی Marvel 1943: Rise of Hydra خواهد بود تا به خلق تجربهای واقعگرایانه در کنار اطمینان از بالا بودن کیفیت اکشن بازی منجر شود.
هنیگ دراینباره افزود: «ما کاملا روی گرافیک رایانهای متمرکز هستیم و این میتواند خیلی راحت ما را از مسیر پرت کند. شما حتی میتوانید ببینید بعضی فیلمها هم در دام آن میافتند؛ چراکه استفاده از صحنههای گرافیکی بیشازحد میشود و مخاطب را سردرگم میکند. ما واقعا میخواهیم کیفیت بصری بازی بالا باشد تا هنگام تجربه آن فراموش کنید در حال تجربه یک بازی ویدیویی هستید. این تجربه باید از نظر احساس، صدا، ظاهر و بو مشابه تماشای یک فیلم یا سریال تلویزیونی مارول باشد، بااین تفاوت که شما کنترل آن را در دست دارید.»
بازی Marvel 1943: Rise of Hydra قرار است داستان خود را در مناطق مختلف روایت کند که تاکنون پاریس و واکاندا رسما توسط سازنده تایید شدهاند. این بازی برای انتشار در سال ۲۰۲۵ روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامهریزی شده است.