عملکرد اجرایی بازی Monster Hunter Wilds روی کنسولها مشخص شد
ساعاتی پیش تیم توسعهدهنده Monster Hunter Wilds تغییرات و بهبودهای اعمالشده بر این بازی را شرح دادند. همچنین حالتهای گرافیکی بازی روی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بهطور کامل توضیح داده شد.
در کنسولهای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس، حالت اولویت با گرافیک (Prioritize Graphics) با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود؛ بازی را با رزولوشن ۳۰۷۲×۱۷۲۸ رندر میکند و خروجی را با کیفیت ۲۱۶۰p ارائه میدهد.
حالت اولویت با نرخ فریم (Prioritize Framerate) روی ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود؛ در حالی که رزولوشن رندر ۱۰۸۰p است و خروجی همچنان ۲۱۶۰p خواهد بود. روی ایکس باکس سری اس تنها یک حالت وجود دارد که بازی را با رزولوشن ۱۰۸۰p رندر کرده و با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا میکند.
در حالی که نسخه بتای عمومی از تکنیک Checkerboard Rendering استفاده میکرد، نسخه نهایی از فناوری AMD FSR برای افزایش رزولوشن تصویر بهره خواهد برد. همچنین یک باگ در حالت Prioritize Framerate که بر عملکرد بازی تأثیر میگذاشت که اکنون رفع شده است.
پشتیبانی از پلی استیشن ۵ پرو نیز از روز اول عرضه و با اولین پچ بازی فراهم خواهد شد. در رابطه با نسخه پیسی، شرکت کپکام در تلاش است تا حداقل مشخصات سختافزاری را کاهش دهد و احتمالا پیش از عرضه بازی، یک ابزار بنچمارک در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت.
بازی Monster Hunter Wilds در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۲۵ (۱۰ اسفند ۱۴۰۳) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید و نظرات خود را در اینباره با ما به اشتراک بگذارید.
منبع: GamingBolt