سازنده بازی The Witcher 4 اهداف جاهطلبانهای برای NPC ها دارد
به نوشته گیمینگبولت، تریلر رونمایی The Witcher 4 در گیم اواردز ۲۰۲۴ بهصورت مفهومی سینمایی توسط انجین ساخته شده بود و توانست نمای کلی از ظاهر بازی در آینده را به مخاطبان نشان دهد، اما از نظر گیمپلی چیزی برای نمایش نداشت. بااینحال استودیو سیدی پراجکت رد از زمان رونمایی بازی بهطور مرتب جزئیاتی از داستان و مکانیسمهای جدید گیمپلی را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.
درهمینراستا اخیرا سباستین کالمبا، کارگردان بازی The Witcher 4، در مصاحبه جدید خود درباره جاهطلبیهای سیدی پراجکت رد در خلق NPC های منحصربهفرد و پویا برای بازی آینده صحبت کرد. به گفته این کارگردان، هدف سازنده این است که مطمئن شود هرکدام از NPC های بازی The Witcher 4 اینطور به نظر برسند که مشغول زندگی خاص خودشان هستند تا بازیکنها هرچه بیشتر در دنیای بازی و داستانهای آن غوطهور شوند.
کالمبا دراینباره گفت: «هدف ما این است که هر NPC در بازی The Witcher 4 را بهگونهای خلق کنیم تا داستان خاص خودش را در زندگی دنبال کند. ما قطعا کیفیت NPC ها از نظر شکل ظاهری، رفتار و انیمیشن چهره را تاحدامکان بالا میبریم؛ چراکه میخواهیم تجربهای بهمراتب درگیرکنندهتر از گذشته ارائه دهیم. ما میخواهیم در این زمینه محدودیتها را به چالش بکشیم.»
سازنده The Witcher 4 تایید کرده است که جهان این بازی از نظر وسعت مشابه نسخه سوم خواهد بود، اما در عوض عمق و جزئیات بیشتری دارد. حال باتوجهبه تلاش سازنده برای خلق NPC های پویا و منحصربهفرد، احتمالا بازیکنها بیش از گذشته در تجربه بازی غوطهور خواهند شد.