طراح سابق بتسدا: بازیکن‌ها از بازی‌های بسیار بزرگ خسته شده‌اند

سه‌شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
بازی Starfield
به گفته یکی از طراحان باسابقه شرکت بتسدا، بازیکن‌ها از بازی‌های عظیم جهان‌باز که ساعت‌ها زمان برای تکمیل نیاز دارند، خسته شده‌اند.
تبلیغات

ویل شن، طراح ارشد سابق ماموریت‌های بازی Starfield در شرکت بتسدا، در مصاحبه‌ای جدید اظهار داشت که بازیکن‌ها از صرف ساعت‌های طولانی در بازی‌های جهان‌باز خسته شده‌اند. این اظهارنظر از سوی فردی که سال‌ها در توسعه برخی از بزرگترین بازی‌های جهان‌باز نقش داشته، قابل توجه است.

به نقل از اینسایدرگیمینگ، شن که پیش از ترک بتسدا در اکتبر ۲۰۲۳، پانزده سال در این شرکت فعالیت داشت، در گفتگو با کانال یوتیوب Kiwi Talkz گفت: «ما به نقطه‌ای رسیده‌ایم که بخش بزرگی از مخاطبان از سرمایه‌گذاری ۳۰ تا ۱۰۰ ساعت وقت برای یک بازی خسته شده‌اند.» او اضافه کرد که بازیکن‌ها درحال‌حاضر بازی‌های مورد علاقه خود را دارند و اضافه کردن یک بازی دیگر به این فهرست، کار دشواری است.

این اظهارنظر از آن جهت اهمیت دارد که بتسدا همواره به ساخت بازی‌های عظیم جهان‌باز شهرت داشته است. Starfield، آخرین ساخته این شرکت است که شن نیز در توسعه آن نقش کلیدی داشت، شامل بیش از ۱۰۰۰ سیاره قابل کاوش است. پیش از این نیز بازی‌های معروف دیگری مانند The Elder Scrolls V: Skyrim و Fallout 4 توسط این شرکت ساخته شده‌اند که هر کدام صدها ساعت محتوای قابل بازی دارند.

شن که در حال حاضر به‌عنوان طراح ارشد در شرکت Unknown Worlds Entertainment مشغول به کار است، معتقد است بازی‌های بتسدا را تقریبا می‌توان تا ابد بازی کرد. این‌در‌حالی است که روند صنعت بازی نشان می‌دهد بازیکن‌ها ممکن است به دنبال تجربه‌های کوتاه‌تر و متمرکزتر باشند.

این طراح باسابقه پس از ترک بتسدا، ابتدا به استودیو Something Wicked Games پیوست تا روی پروژه Wyrdsong کار کند و از اوت ۲۰۲۴ به سمت طراح ارشد در Unknown Worlds Entertainment منصوب شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات