زمانبندی در داستان The Blood of Dawnwalker گیمپلی و کاوش را محدود نمیکند
استودیو Rebel Wolves چندی پیش رسما از بازی The Blood of Dawnwalker خود رونمایی کرد که مورد توجه علاقهمندان به بازیهای دارک فانتزی و نقشآفرینی قرار گرفته است. حال سازندگان در حساب رسمی ایکس خود درباره روند داستان و تاثیر آن در آزادی عمل بازیکن برای کاوش بیشتر در جهان بازی به توضیح مطالبی پرداختهاند.
در The Blood of Dawnwalker داستان فردی بهنام کوئن را دنبال میکنیم که دوران کودکی سختی را حین کار در معدن نقره پشت سر گذاشته است. بااینحال کوئن همیشه رویای ماجراجویی در سر داشته و حتی در مقطعی از زمان بهدنبال رها کردن کار و تعهداتش برای شروع یک سفر جدید بوده است. درحالیکه کوئن هرگز در زندگی گذشته خود موفق نشد به این هدف برسد، درنهایت قدرتهای خونآشامی را به دست میآورد که به او اجازه میدهد از مرز برخی محدودیتهای زندگی عادی عبور کند.
استودیو Rebel Wolves علاوهبر ارائه این جزئیات جدید از قهرمان، درباره محدودیت زمانی ۳۰ روز و ۳۰ شب داستان که نقشی کلیدی در روند بازی ایفا میکند نیز به توضیح مطالبی پرداخت. به گفته توسعهدهنده این محدودیت زمانی بههیچوجه روی آزادی بازیکنهایی که تمایل دارند زمان بیشتری را به تجربه بازی یا کاوش در مناطق مختلف اختصاص دهند، نخواهد گذاشت.
این استودیو در پاسخ به سوالی درباره تاثیر محدودیت زمانی داستان در محدود شدن فرصت بازیکن برای اکتشاف و وقت گذراندن بیشتر پاسخ داد: «نه، اینطور نیست. تجربه بازی همراه با محدودیت زمانی دشوار نخواهد بود و بازیکن نیازی به عجله کردن ندارد.»
درحالیکه تیم Rebel Wolves درباره نحوه عملکرد محدودیت ۳۰ روز و ۳۰ شب توضیح بیشتری نداده است، گمانهزنیها نشان میدهد محدودیت زمانی در واقع یک چالش برای ماموریتها و اهداف داستانی خواهد بود و بیشتر روی روایت تاثیر دارد تا اینکه باعث سختی و محدودیت در گیمپلی باشد.
بازی Blood of Dawnwalker توسط استودیویی متشکل از کهنهکاران صنعت بازی ازجمله سازندگان سابق The Witcher 3 ساخته میشود و شرکت بندای نامکو انتشار آن را به عهده گرفته است. این بازی در آینده برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه میشود.
منبع: گیمینگبولت