آخرین تاخیر Assassin’s Creed Shadows برای بهبود پارکور بازی بوده است
درحالیکه علاقهمندان به سری فرقه قاتلین شرکت یوبیسافت قرار بود ماهها قبل تجربه بازی Assassin’s Creed Shadows را شروع کنند، زمان عرضه این بازی چندین بار به تعویق افتاده است. اخیرا چالز بنوا، کارگردان بازی فاش کرد آخرین تاخیر زمان عرضه که اوایل ماه جاری اعلام شد، برای تیم سازنده فرصتی ایجاد کرد تا مکانیسم پارکور بازی را بهبود بخشد.
بنوا در مصاحبه اخیر خود با IGN خاطرنشان کرد بعد از آخرین تاخیر، تغییری اساسی در سیستمهای اصلی بازی Assassin’s Creed Shadows ایجاد نشده است و دلیل آن بیشتر به ساختار سقف و دیوار ساختمانهای ژاپن فئودال و نحوه تعامل سیستم پارکور بازی با آنها مربوط میشود. کارگردان Assassin’s Creed Shadows دراینباره افزود:
«در معماری ژاپن فئودال، سقف ساختمانها طراحی بسیار پیچیدهای دارد. اگر بخواهیم معماری این بازی را با Odyssey یا Syndicate مقایسه کنیم، احتمالاً پیچیدهترین چیزی است که من تابهحال با آن کار کردهام. ما به کدنویسی خاص و انیمیشنهای ویژهای نیاز داشتیم تا سیستم پارکور فوقالعاده روانی ارائه دهیم و حرکات آکروباتیک را بهگونهای تغییر دهیم تا بهتر از قبل شود. ما از ماههای گذشته درباره این مورد خاص بازخوردهای زیادی شنیدیم و میخواستیم به بهبود آن بپردازیم. حالا سیستم پارکور نسبت به چند ماه قبل واقعا ارتقا یافته است.»
چالز بنوا در ادامه تایید کرد در کنار بهبود پارکور، تیم سازنده در حال کار روی چند پیشرفت دیگر است تا برخی مکانیسمهای بازی را جذابتر کند و تعادل را ارتقا دهد. بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۳۰ اسفند ۱۴۰۳ (۲۰ مارس ۲۰۲۵) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه میشود.
منبع: گیمینگبولت