بودجه ساخت Split Fiction دو برابر بازی It Takes Two بوده است
جدیدترین بازی ماجراجویی استودیوی هیزلایت با نام Split Fiction در هفته جاری منتشر خواهد شد. در این بازی، گیمرها کنترل دو نویسنده بهنامهای میو و زویی را بر عهده دارند و باید از یک دنیای شبیهسازیشده فرار کنند. آنها درگیر یک ماجرجویی علمیتخیلی میشوند و برای غلبه بر چالشهای ذهنی خود باید به یکدیگر تکیه کنند.
جوزف فارس، کارگردان Split Fiction تأیید کرده است که تجربه خط داستانی بازی بین ۱۲ تا ۱۴ ساعت طول خواهد کشید؛ اما محتوای جانبی آن میتواند این زمان را افزایش دهد.
او در مصاحبهای با MinnMax اعلام کرد که بودجه ساخت Split Fiction تقریبا دو برابر It Takes Two بوده است. هنگامیکه از او پرسیده شد این بودجه هنگفت صرف چه چیزی شده است، فارس با خنده پاسخ داد: «مرد! شوخی میکنی؟ به بازی نگاه کن.»
Split Fiction در مقایسه با پروژههای قبلی استودیوی هیزلایت جاهطلبانهتر بهنظر میرسد و شامل سناریوهای متنوعی است؛ از تبدیل شدن به خوکها گرفته تا قدم زدن در فضا.
همچنین این بازی از مکانیکهای گیمپلی بیشتری بهره میبرد و از نظر بصری نیز پیشرفت چشمگیری داشته است. این امر باعث شده که نسخه پیسی آن به سختافزار قدرتمندتری نیاز داشته باشد.
بازی Split Fiction در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۵ (۱۶ اسفند ۱۴۰۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
منبع: GamingBolt