سازندهی بازی Visions of Mana استودیوی Sasanqua را تأسیس کرد
Ouka Studios، استودیو توسعهدهندهی بازی Visions of Mana، سال گذشته توسط کمپانی چینی نتایز بسته شد. دو کارگردان این بازی، مسیرهای متفاوتی را پس از آن طی کردهاند. دسامبر گذشته (آذرماه) اعلام شد که ریوسکه یوشیدا به اسکوئر انیکس پیوسته است و حالا VGC خبر از پروژهی جدید کنجی اُزاوا میدهد. او امروز از شرکت توسعهدهندهی خودش تحت عنوان Sasanqua Studios رونمایی کرد.
در مصاحبهای با automaton، ازاوا توضیح داد که یکی از دلایلش برای تأسیس این استودیو، خلق محیطی برای رویکردهای تازه است. او میگوید تیم مدیریت باید مسئولیت بیشتری برای شکستهای احتمالی در پروژهها بپذیرد و همهی بار را روی دوش توسعهدهندگان قرار ندهد. او میگوید طبق تجربهی خودش با این که مدیریت همواره مسئول سرمایهگذاری، تأیید پروژههای بازی و دیگر تصمیمات ردهبالا است، این سازندهها هستند که در صورت عدم موفقیت پروژه کنار گذاشته میشوند. در حالی که آنها نقشی در تصمیمات و سیاستگذاریهای اصلی کمپانی ندارند.
ازاوا میگوید: «مدیریت باید از سازندهها محافظت کند.» و این که هدف او از تأسیس این استودیو، درهمتنیده کردن مدیریت و توسعهی بازیها است. به عنوان اولین قدم، خودش روی نخستین بازی استودیو کار خواهد کرد و میگوید در صورت عدم موفقیت آن، تمام مسئولیت را به دوش خواهد کشید.
ازاوا ابراز امیدواری کرد که استودیو ساسانکوا پس از ساخت چندین بازی کوچکتر با استفاده از آنریل انجین، به مرور راه خودش را به سوی بازیهای بزرگتر کامپیوتر و کنسول باز کند.