توسعه Intergalactic: The Heretic Prophet همچنان در حال تغییر و تحول است
اخیرا نیل دراکمن، رئیس ناتی داگ و کارگردان بازی Intergalactic: The Heretic Prophet، در جدیدترین قسمت سری Creator to Creator سونی شرکت کرد و درباره پروژه آینده این استودیو به بیان مطالبی پرداخت. به گفته دراکمن، با اینکه چند سال از شروع توسعه بازی Intergalactic میگذرد، اما همچنان دچار تغییر و تحول خواهد شد. در واقع کارگردان این بازی اعتقاد دارد که هنوز کاملا مشخص نیست که تجربه نهایی آن به چه شکل خواهد بود.
کارگردان Intergalactic در ادامه خاطرنشان کرد که او یک ایده کلی درباره نتیجه نهایی توسعه بازی را در ذهن دارد، اما بازی هنوز در حال تولید است و در این مدت تحول و تغییراتی را به خود خواهد دید: «باز هم میگویم که این چیزها بسیار پیچیده و بزرگ هستند و افراد زیادی درگیر آن شدهاند. برای مثال من هنوز دقیقاً نمیدانم که نتیجه این توسعه در پایان چگونه خواهد بود. من نظریه اولیه و ایده ساخت آن را در ذهن دارم، اما همچنان که مسیر تولید را پیش میبریم، تغییر و تحولاتی در آن رخ میدهد.»
دراکمن در گذشته توضیح داده بود که بازی Intergalactic شامل عمیقترین گیمپلی در تاریخ بازیهای ناتی داگ خواهد بود. بااینکه کارگردان به جزئیات بیشتری اشاره نکرد، اما افزود که ناتی داگ از تمام تجربهها و آموختههای گذشته خود برای توسعه این بازی جدید استفاده میکند.
دراکمن در این باره توضیح داد: «آنچه میتوانم به شما بگویم، این است که بازی Intergalactic مطابق سنت همیشگی ناتی داگ برای خلق یک ماجراجویی حماسی، احساسی و شخصیتمحور توسعه مییابد. در این بازی اهداف داستانی فقط با جاهطلبیهای ما در گیمپلی قابل رقابت خواهند بود. این بازی عمیقترین گیمپلی در تاریخ آثار ناتی داگ را ارائه خواهد کرد و ما از تجربههایمان در زمان توسعه مجموعههای قبلی استفاده میکنیم تا Intergalactic را تا فراتر از هر چیزی که قبلا ساختهایم، سوق دهیم.»
پلیرها در بازی Intergalactic: The Heretic Prophet در نقش یک مزدور جایزهبگیر به نام جردن اِی مان قرار میگیرند که در یک سیاره دورافتاده به نام سیمپریا گیر افتاده است و باید راهی برای فرار از سطح سیاره و مدار آن پیدا کند. این سیاره صدها سال پیش در تاریکی فرو رفته و تمامی ارتباطات آن با جهان بیرونی قطع شده است. کارگردان بازی تایید کرده است که علاوه بر حضور پسزمینههای مذهبی و ایمانی در بازی، حس تنهایی و سرگردانی به بازیکنها القا خواهد شد.
منبع: گیمینگبولت