سازندگان Split Fiction توسعه بازی بعدی خود را آغاز کرده‌اند

سه‌شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
موتورسواری زوئی و میو در بازی Split Fiction
توسعه بازی بعدی استودیوی هیزلایت از همین حالا آغاز شده است.
تبلیغات

استودیوی هیزلایت به‌تازگی Split Fiction را منتشر کرده و این بازی نه‌تنها نقدهای درخشانی دریافت کرده، بلکه تاکنون بیش از دو میلیون نسخه فروش داشته است. حالا همه مشتاق هستند بدانند گام بعدی استودیوی هیزلایت چیست. جوزف فارس، کارگردان خلاق استودیوی هیزلایت در مصاحبه‌ای با پادکست Friends Per Second (به نقل از Culture Crave) اعلام کرد که این استودیو کار روی پروژه جدید خود را آغاز کرده است. وی اظهار داشت که تیم سازنده از حدود یک ماه پیش توسعه بازی بعدی را شروع کرده‌اند و حال و هوای مثبتی در استودیو حاکم است:

«Split Fiction بهترین بازی‌ای است که تاکنون ساخته‌ایم و همه از آن راضی‌اند؛ اما من کاملا روی پروژه بعدی تمرکز دارم و بسیار هیجان‌زده‌ام. ما همین حالا کار را آغاز کرده‌ایم. می‌دانم که این حرف شاید مغرورانه به نظر برسد، اما قویا به کاری که انجام می‌دهیم ایمان داریم.» هرچند فارس اطلاعات چندانی درباره این پروژه ارائه نکرد، اما او و تیمش اعتماد به نفس بالایی نسبت به آن دارند. وی تأکید کرد که آن‌ها در تلاش‌اند تا فراتر از Split Fiction بروند و محصولی حتی بهتر ارائه دهند.

Split Fiction با بودجه‌ای تقریبا دو برابر It Takes Two ساخته شد و تنها در هفته اول عرضه دو میلیون نسخه فروش داشت. امتیاز بالای ۹۰ در وب‌سایت متاکریتیک باعث شده تا این بازی به اولین اثر منتشرشده توسط الکترونیک آرتز از زمان Mass Effect 2 در سال ۲۰۱۲ تبدیل شود که چنین نمره‌ای دریافت می‌کند. فارس همچنین درباره همکاری با EA صحبت کرد و اظهار داشت که برخلاف برخی دیگر از استودیوها، الکترونیک آرتز هیچ دخالتی در روند توسعه بازی‌های هیزلایت ندارد:

«ما به الکترونیک آرتز نمی‌رویم تا بازی بعدی خود را معرفی کنیم؛ بلکه فقط به آن‌ها اطلاع می‌دهیم که قرار است چنین کاری را انجام دهیم. همین. آن‌ها هیچ نظری درباره پروژه بعدی ما ندارند.» تمامی بازی‌های استودیوی هیزلایت تاکنون بر پایه تجربه کوآپ ساخته شده‌اند؛ اما جوزف فارس اشاره کرد که در آینده شاید یک بازی تک‌نفره نیز توسط آن‌ها ساخته شود؛ هرچند این تجربه قطعا با رنگ و بوی آثار هیزلایت همراه خواهد بود. او در این‌باره گفت:

«ما DNA کوآپ را داریم؛ اما این بدان معنا نیست که هرگز به سراغ تجربه‌های تک‌نفره نخواهیم رفت. اگر این کار را انجام دهیم، قطعا آن را به سبک هیزلایت ارائه خواهیم کرد. این یک بازی تک‌نفره معمولی نخواهد بود.» با‌توجه‌به سابقه درخشان هیزلایت و رویکرد منحصربه‌فرد آن‌ها در ساخت بازی‌های مشارکتی، باید منتظر ماند و دید پروژه جدید آن‌ها چه مسیری را طی خواهد کرد.

منبع: GameSpot

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات