سازندگان بازی South of Midnight از الگوی کلیشهای قهرمان برگزیده فاصله گرفتند
زایر لنیر، نویسنده استودیو Compulsion Games در جریان رویداد Future Games Show Spring Showcase که در کنفرانس GDC برگزار شد، جزئیات جدیدی را از شخصیت اصلی بازی South of Midnight فاش کرد. به گفته لنیر، تیم سازنده آگاهانه از بهکارگیری کلیشه قهرمان برگزیده در داستان هیزل پرهیز کرده است.
به نقل از Gamingbolt، لنیر در توصیف شخصیت هیزل گفت: «او در فضای میانی بین کودکی و بزرگسالی قرار دارد.» وی تأکید کرد هیزل دختری معمولی است که تنها بر یافتن مادرش تمرکز دارد و یک ابرقهرمان نیست.
نویسنده بازی در تشریح چرایی انتخاب مفهوم بافنده یا Weaver بهجای روایت قهرمان برگزیده توضیح داد: «این ایده که هر کسی میتواند Weaver شود، برای ما جذابتر بود. این انتخابی است که سرزمین در زمان نیاز شدید برای فرد میکند. هنگامیکه هیزل در میان طوفان بهدنبال مادرش میدود، سرزمین او را برمیگزیند.»
لنیر ادامه داد: «این انتخاب کاملا تصادفی است. هیزل پلک میزند و ناگهان میتواند رشتههای موجود در آسمان را ببیند. بافندگان قادرند بافت جهان هستی را که ما آن را نقشمایه بزرگ مینامیم مشاهده کنند و با دستکاری این رشتهها، انواع طلسمها را اجرا کنند. مأموریت آنها التیام بخشیدن به زخمهای سرزمینی است که در آن اتفاقات بدی رخ داده است.
بافندگان میتوانند درون تروماهای شما را ببینند. آنها مشکلات شما را حل نمیکنند - تنها خودتان میتوانید این کار را انجام دهید، اما به داستان شما گوش میدهند، آن را میبینند و میتوانند آن خاطرات را مشاهده کنند و گاهی این همان چیزی است که به آن نیاز دارید.»
بازی South of Midnight قرار است در تاریخ ۸ آوریل (۱۹ فروردین) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر شود. استودیو سازنده امروز اعلام کرد ساخت بازی به پایان رسیده است. اگرچه بخش عمدهای از توسعه South of Midnight به پایان رسیده، اما استودیوی سازنده احتمالا همچنان در پشت صحنه مشغول کار روی آن است.
این تلاشها بهصورت بهروزرسانیهای روز اول و پس از انتشار ارائه خواهد شد که احتمالا اشکالات عمدهای را که از فرآیند کنترل کیفیت عبور کردهاند، برطرف میکند. بازیکنانی که علاقهمند به تجربه South of Midnight پیش از تاریخ انتشار رسمی آن هستند، میتوانند نسخه Premium بازی را پیشخرید کنند که شامل ۵ روز دسترسی زودهنگام، بههمراه موسیقی متن بازی، کتاب هنری دیجیتال و کتاب کمیک دیجیتال است.