بازی Atomfall امکان کشتن تمام شخصیت‌ها را به بازیکن می‌دهد

شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۰:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
تلاش برای بقا در بازی Atomfall
به گفته برنامه‌نویس ارشد Atomfall، امکان به پایان رساندن داستان بازی بدون زنده گذاشتن حتی یک NPC فراهم شده است.
تبلیغات

ریچارد مِی، برنامه‌نویس ارشد بازی Atomfall در شوکیس بهاره Future Games Show درباره توانایی بازیکن‌ها برای کشتن هر NPC در بازی بدون نگرانی درباره مسدود شدن مسیر به سمت پایان داستان صحبت کرده است. این توسعه‌دهنده اعتقاد دارد بااینکه ویژگی مذکور به آزادی عمل فوق‌العاده‌ای برای بازیکن‌ها منجر می‌شود، اما برای استودیو Rebellion یک چالش بزرگ به حساب می‌آید.

ریچارد می دراین‌باره گفت: «من فکر می‌کنم که تعادل خوبی پیدا کرده‌ایم تا به شما آزادی مطلق در کشتن تمام شخصیت‌ها را بدهیم و در کنار آن بتوانید به تجربه داستان ادامه دهید؛ بنابراین امیدواریم که این موضوع، آن حس آزادی که معمولا در سایر بازی‌ها تجربه نمی‌کنید را به شما بدهد.»

توانایی کشتن همه NPC ها در بازی‌های سال‌های اخیر تقریبا فراموش شده است و آخرین اثری که این آزادی عمل را به بازیکن داد، The Elder Scrolls 3: Morrowind بود. با این حال بازی Atomfall نسبت به اینکه چگونه داستانش به آرامی توسط بازیکن‌ها کشف می‌شود، رویکرد متفاوتی دارد؛ بنابراین به آن‌ها اجازه خواهد داد تا به دلخواه، تمام شخصیت‌هایی که می‌بینند را از بین ببرند.

برنامه‌نویس ارشد Atomfall افزود: «ما شما را به حال خود می‌گذاریم؛ بنابراین به شما دیکته نمی‌شود که از مسیر خاصی پیش بروید. ما مجموعه‌ای از سرنخ‌ها را به شما می‌دهیم که شاید بخواهید آن‌ها را دنبال کنید، اما در نهایت به خودتان بستگی دارد که چه کاری انجام دهید، با چه کسی در منطقه تعامل کنید، با چه کسی دوست شوید و در نهایت چه کسی را بکشید.»

بازی Atomfall در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۴ (۲۷ مارس ۲۰۲۵) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. همچنین مشترکین سرویس گیم پس می‌توانند از روز اول انتشار به تجربه این بازی بپردازند.

منبع: گیمینگ‌بولت

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات