سازنده The Witcher 4 اعتقاد دارد که بازی‌های تک نفره محبوب باقی می‌مانند

پنج‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۸:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
سیری در بازی The Witcher 4
مدیرعامل سی‌دی پراجکت اعتقاد دارد که بازی‌های تک‌نفره نظیر The Witcher 4 در آینده محبوب باقی خواهند ماند.
تبلیغات

شرکت سی‌دی پراجکت در جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرد که در سال ۲۰۲۴ حدود ۱۲۰ میلیون دلار سود کسب کرده است تا بتواند تمرکز و سرمایه‌گذاری خود روی توسعه بازی‌های تک‌نفره داستانی را دو برابر کند. در ادامه میخال نواکوفسکی، مدیرعامل مشترک سی‌دی پراجکت درباره محبوب ماندن بازی‌های تک‌نفره در آینده که دو پروژه The Witcher 4 و دنباله Cyberpunk 2077 در میان آن‌ها قرار دارند، به توضیح مطالبی پرداخت.

نواکوفسکی توضیح داد که شرکت سی‌دی پراجکت در سال‌ گذشته به نقاط عطف مهمی دست یافت که از جمله آن‌ها می‌توان به وارد شدن بازی ویچر ۴ به فاز کامل تولید اشاره کرد. این مدیرعامل در ادامه افزود که سی‌دی پراجکت در آینده به ساخت بازی‌های تک‌نفره و داستانی ادامه می‌دهد و با شرکت‌های بزرگ فناوری در سراسر جهان همکاری خواهد کرد تا از باقی‌ماندن خود در میان برترین توسعه‌دهندگان بازی‌ها مطمئن شود.

نواکوفسکی دراین‌باره توضیح داد: «ما به خوبی می‌دانیم که تجارت بازی‌های ویدیویی به پیشروی خود ادامه می‌دهد. با این حال ما معتقدیم که بازی‌های تک‌نفره پیشرفته که ریشه در مجموعه‌هایی قدرتمند و روایت‌هایی فراگیر دارند، در آینده همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار خواهند بود. تجربه‌هایی که از توسعه مجموعه‌های ویچر و Cyberpunk کسب کردیم، باعث خوشحالی ما شدند و به ما کمک می‌کنند تا بتوانیم یک موقعیت قدرتمند برای خود در این بازار ایجاد کنیم و برای آینده چشم‌اندازی روشن داشته باشیم. در همین حال با شرکت‌های پیشرو در فناوری و نوآوری از سراسر جهان همکاری می‌کنیم تا بتوانیم خود را در جریان پیشرفت‌های فنی صنعت بازی نگه داریم و به ارائه تجربه‌هایی سرگرم‌کننده با کیفیت بالا ادامه دهیم.»

مدیرعامل سی‌دی پراجکت به تلاش بی‌وقفه این شرکت برای پشتیبانی از بازی Cyberpunk 2077 در قالب به‌روزرسانی‌های رایگان پس از انتشار اشاره کرد و گفت که دریافت جایزه بفتا در سال ۲۰۲۴ به نوعی جشن گرفتن پشتیبانی مستمر و قدرتمند از این بازی است. نواکوفسکی در ادامه پیرامون عرضه بازی Cyberpunk 2077 برای سیستم عامل مک گفت: «بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ جوایز زیادی مانند جایزه معتبر «بهترین بازی در حال تکامل» BAFTA را به‌دست آورد و جایگاه خود را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های سال‌های اخیر محکم کرد. ما همچنان به تقویت این فرنچایز ادامه می‌دهیم. نسخه مک به ما امکان می‌دهد تا به جامعه جدیدی از بازیکن‌ها دسترسی پیدا کنیم و طرفداران Night City را بیشتر از قبل گسترش دهیم.»

اظهارات نواکوفسکی درباره محبوب ماندن بازی‌های تک‌نفره در آینده، تنها چند هفته بعد از اظهار نظر اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز درباره دلایل شکست بازی Dragon Age: The Veilguard در رسیدن به میزان فروش موردانتظار منتشر شده است. ویلسون در جلسه گزارش مالی EA در ماه فوریه گفته بود که بازی Dragon Age: The Veilguard به‌دلیل نداشتن ویژگی‌های آنلاین که باعث تعامل عمیق‌تر با پلیرها می‌شوند، نتوانست مخاطبان خود را جذب کند.

منبع: گیمینگ‌بولت

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات