درجههای سختی بالاتری به Assassin’s Creed Shadows اضافه میشود
حدود یک هفته پس از عرضهی Assassin’s Creed Shadows، جاناتان دومونت، کارگردان خلاق بازی در مصاحبهای با GamesRadar در GDC 2025 اعلام کرد که تیم توسعه به بازخوردهای بازیکنان دربارهی گزینههای سختی بالاتر توجه دارد.
به گفتهی دومونت، تیمی که روی بهروزرسانیهای Assassin’s Creed Shadows کار میکند، «همیشه در حال بررسی و نظارت بر نحوهی بازی کردن کاربران است» تا علاوهبر ارائهی اصلاحات فنی، ویژگیهای جدیدی را نیز در آینده به بازی اضافه کند.
به نقل از gamingbolt، او همچنین اشاره کرد که استودیو «فعالانه در حال بررسی» راههایی برای ایجاد یک درجه سختی بالاتر است تا برخی بازیکنان چالش بیشتری را تجربه کنند. هرچند جزئیاتی از این درجه سختی جدید ارائه نشد، اما باتوجهبه ترکیب گیمپلی نقشآفرینی و مخفیکاری در بازی، این تغییر میتواند جالب باشد.
دومونت در این باره گفت: «سؤال این است که چقدر چالش میخواهید؟ اما ما این موضوعات را بررسی کرده و بازخوردهای بازیکنان را تحت نظر داریم.» او همچنین به بازخوردهای متنوعی که Ubisoft برای Assassin’s Creed Shadows دریافت کرده اشاره کرد و توضیح داد که تیم توسعه نمیتواند تمامی پیشنهادات را در بهروزرسانیهای آینده لحاظ کند.
دومونت ادامه داد: «واضح است که نمیتوانیم همه چیز را انجام دهیم، اما برخی مواردی هستند که به آنها رسیدگی خواهیم کرد. در بهروزرسانیهای بعدی، اصلاحات زیادی برای باگها و بهبودهای جزئی در بازی وجود دارد. فهرست بلندبالایی از آنها وجود دارد، بنابراین تیم ما دائماً در حال کار روی بهبود بازی است و امیدواریم بازیکنان در ماههای آینده این تغییرات را احساس کنند.»
Assassin’s Creed Shadows در ۲۰ مارس (۱ فروردین) برای پیسی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس منتشر شد. بااینحال، پیش از عرضه، تأخیرهای مکرر باعث ایجاد تردیدهایی در مورد تاریخ انتشار بازی شد. در مصاحبهای دیگر، دومونت توضیح داد که تیم توسعه از این تأخیرها برای پرداخت بهتر بازی استفاده کرده است.
وقتی از او پرسیده شد که آیا بازخوردهای مربوط به Star Wars Outlaws تأثیری بر تأخیرهای بازی داشته، او پاسخ داد: «نه واقعاً. ما صرفاً تلاش میکردیم که تا حد ممکن یک بازی پولیش ارائه دهیم.» او تأکید کرد که این تأخیرها برای اطمینان از کاهش باگها و ارائهی یک تجربهی روان برای بازیکنان بوده است.
دومونت همچنین به برخی از ویژگیهایی از جمله صحنههای بیشتر برای گسترش روابط شخصیتها اشاره کرد که به لطف این تأخیرها به بازی اضافه شدند. او در این باره گفت: «جالب بود که نزدیک به عرضه بودیم، اما این فرصت را پیدا کردیم که کارهایی را که معمولاً در مراحل پایانی توسعه انجام میشوند، بهبود دهیم.»