تریلر Metroid Prime 4: Beyond ویژگیهای گیم پلی بازی و قابلیتهای سوییچ ۲ را نشان میدهد
در جریان پخش زنده برنامه Treehouse، نینتندو از گیمپلی بازی Metroid Prime 4: Beyond که روی کنسول سوییچ ۲ اجرا میشود، رونمایی کرد. این نمایش در حالت Quality با رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه، بخش ابتدایی بازی را نشان داد که در آن فدراسیون کهکشانی در نبرد با دزدان فضایی برای تصاحب یک اثر باستانی حساس است.
به نقل از Gamingbolt، ساموس باید پیش از سیلوکس که با دزدان فضایی متحد شده است، به این اثر باستانی دست یابد. بسیاری از مکانیکهای کلاسیک سری Metroid Prime در این نسخه نیز حضور دارند؛ از اسکن محیط و نقشههای سهبعدی گرفته تا تبدیل شدن به توپ مورف و عبور از شکافها و مناطق خطرناک. همچنان میتوانید روی دشمنان قفل کنید و با شلیکهای شارژ شده، موشکهای آنها را از بین ببرید.
بزرگترین ویژگی جدید در سوییچ ۲، قابلیت تبدیل کنترلر به موس است که به شما امکان هدفگیری دقیقتر را میدهد. شما میتوانید به راحتی بین کنترلهای معمولی و موس جابهجا شوید و با قرار دادن جویکان ۲ به صورت صاف، پشتیبانی موس را فعال کنید.
در این نمایش، اولین باس فایت با نام آبراکس نشان داده شد که به لطف یک متروید سرگردان دچار تغییر شکل میشود. این امر باعث میشود ساموس نقاط ضعف مختلف را هدف قرار داده و از پرش دوگانه و توپ مورف برای اجتناب از امواج شوک استفاده کند. پس از شکست آن، سیلوکس ظاهر میشود و بهطور تصادفی به اثر باستانی شلیک میکند که واکنشی را فعال میسازد (این رویداد احتمالا منجر به کسب قدرتهای روانی جدید ساموس میشود).
پخش از رسانه
علاوهبر حالت Quality، بازیکنان میتوانند از حالت Performance نیز برای گیمپلی با رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۱۲۰ بر ثانیه استفاده کنند. بازی Metroid Prime 4: Beyond هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما قرار است امسال برای کنسولهای نینتندو سوییچ ۱ و ۲ عرضه شود.