نظرسنجی سونی از کاربران پلی استیشن درباره نینتندو سوییچ ۲

دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۲:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
لوگوی پلی استیشن و نینتندو سوییچ
پلی استیشن می‌خواهد ببیند کاربرانش نسبت به کنسول جدید نینتندو چه واکنشی دارند.
تبلیغات

نینتندو پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام در هفته گذشته از کنسول نینتندو سوییچ ۲ رونمایی کرد و جزئیات کاملی درباره قیمت، بازی‌های همراه در زمان عرضه و ویژگی‌های این کنسول ارائه داد.

به نقل از TheGamer، براساس گزارش منتشر شده توسط وب‌سایت MP1st و همچنین اطلاعاتی که eXtas1s، یکی از افشاگران صنعت بازی‌های ویدیویی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر کرده است، شرکت سونی اقدام به ارسال پرسشنامه‌ای برای کاربران پلی استیشن کرده تا نظر آن‌ها را درباره کنسول جدید رقیب جویا شود.

این نظرسنجی پنج سؤالی از کاربران می‌خواهد میزان علاقه‌مندی خود به خرید سوییچ ۲، جنبه‌های جذاب کنسول و عواملی که آن‌ها را به خرید ترغیب می‌کند، بیان کنند.

جالب‌ترین بخش این نظرسنجی، سؤال پایانی آن است که از کاربران می‌پرسد: «نظر شما درباره رویکرد پیش‌خرید سوییچ ۲ چیست؟»

نینتندو برای خرید کنسول جدید خود سیستم اولویت‌بندی خاصی را طراحی کرده است. طبق این سیستم، کاربرانی که به مدت ۱۲ ماه متوالی عضو سرویس نینتندو سوییچ آنلاین بوده و حداقل ۵۰ ساعت با کنسول سوییچ اصلی بازی کرده باشند، در اولویت خرید قرار می‌گیرند.

این رویکرد منحصربه‌فرد احتمالا می‌تواند از خرید عمده کنسول‌ها توسط دلال‌ها جلوگیری کند، اما در عین حال کاربرانی را که عضو سرویس آنلاین نینتندو نیستند و ساعات بازی زیادی دارند، در موقعیت نامساعدی قرار می‌دهد.

هنوز مشخص نیست که آیا سونی قصد دارد رویکرد مشابهی را برای عرضه کنسول بعدی خود در پیش بگیرد، یا صرفا در تلاش است تا رفتار مصرف‌کنندگان را بهتر درک کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات