ریمیک بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion ممکن است هر لحظه منتشر شود
جف گراب، خبرنگار رسانه Giant Bomb، روز دوشنبه در جریان یک پخش زنده درباره ریمیک بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion صحبت کرد و اظهار داشت: «به من گفته شده که این بازی قرار است در هر لحظه از این ماه بهصورت ناگهانی منتشر شود. انتشار غافلگیرکننده آن بسیار نزدیک است.»
به نقل از VGC، صحبتهای گراب در پی گزارشهای پیشین از سوی این رسانه و سایر منابع خبری مبنی بر احتمال انتشار نسخه ریمیک بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion در ماه آوریل، پس از ماهها حدس و گمان درباره این پروژه معرفینشده، صورت میگیرد.
گفته میشود استودیو Virtuos مسئولیت ساخت نسخه ریمیک Oblivion را بر عهده دارد؛ همان استودیویی که درحالحاضر روی ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 برای شرکت کونامی کار میکند. این شرکت پیشتر سابقه همکاری در ساخت مجموعههای مطرحی همچون Call of Duty، Tomb Raider، Dark Souls، Uncharted و Horizon را در کارنامه خود دارد.
براساس گزارش پیشین رسانه MP1ST، نسخه ریمیک بازی Oblivion با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 5 کاملا از نو ساخته شده است و ۶ بخش از سیستم گیمپلی آن شامل استقامت، مخفیکاری، دفاع، تیراندازی با کمان، واکنش به ضربات و رابط کاربری مورد بازبینی قرار گرفتهاند.
بهبود سیستم دفاعی این بازی ظاهرا از آثار سبک سولز الهام گرفته است و نمادهای مخفیکاری در سیستم جدید برجستهتر شدهاند.
به ادعای این رسانه، سیستم استقامت برای کاهش سطح ناامیدی بازیکنان اصلاح شده است؛ بهطوری که زمین خوردن شخصیت هنگام تخلیه استقامت از طریق تغییر در روشهای محاسباتی دشوارتر فعال میشود. رابط کاربری نیز تغییر کرده است تا درک آن آسانتر و از نظر بصری برای بازیکنان جوان جذابتر باشد. همچنین واکنش به ضربات برای بهبود پاسخ به آسیبهای وارده به بازیکن و شخصیتهای غیرقابل بازی (NPC) اضافه شده است. در نهایت، سیستم تیراندازی با کمان بهبود یافته تا در هر دو حالت دید اول و سوم شخص، قابلیت بازی باکیفیتتر و مدرنتری داشته باشد.»