شوهی یوشیدا: بازی Ghost of Yotei در مراحل اولیه تولید بدون مشکل بود
طبق تازهترین اخبار اینسایدر-گیمینگ، شوهی یوشیدا که سابقه مدیریت اجرایی در بخش سرگرمیهای تعاملی سونی را در کارنامه دارد، با حضور در یک پادکست به ستایش توسعه بازی Ghost of Yotei توسط ساکر پانچ پرداخت و تایید کرد که این بازی حتی در مراحل اولیه تولید، بدون اشکال و کاملا قابل تجربه بوده است.
یوشیدا اخیرا در پادکست Easy Allies حضور یافت و درباره چگونگی تستهای اولیه بازی Ghost of Yotei و احساس خود درباره بازی در مراحل اولیه صحبت کرد. یوشیدا در این باره خاطرنشان کرد که محصول توسعه یافته توسط ساکر پانچ از همان مراحل ابتدایی توسعه قابل تجربه بود. علاوهبراین هر زمانیکه یوشیدا به تجربه و تست بازی میپرداخت، به نوعی بدون باگ اجرا میشد و کرشی در تجربه آن رخ نمیداد. همچنین بعد از اینکه ساکر پانچ چند مرتبه سیستم مبارزه و جنگ بازی را تغییر داده بود، باز هم عملکرد خوب را حفظ میکرد.
یوشیدا در ادامه افزود که استودیو ساکر پانچ تمایل دارد تا بازخوردهای زیادی از همه بخشهای سونی دریافت کند؛ بنابراین او موفق شده بود تا چند نسخه مختلف در حال توسعه از بازیهای Ghost of Tsushima و Ghost of Yotei را تست کند. یوشیدا در ادامه گفت که حتی پس از ترک سونی وقتی از استودیو ساکر پانچ دیدن کرده بود، سازنده از او درخواست کرد تا نسخه در حال تولید Ghost of Yotei را امتحان کند و بازخورد خود را ارائه دهد.
در حال حاضر یوشیدا نسبت به این بازی احساس خوبی دارد و مشتاقانه منتظر عرضه آن مانده است. یوشیدا قبل از صحبت درباره تستهای Ghost of Yotei خاطرنشان کرد که از بین تمام استودیوهایی که در گذشته با آنها همکاری کرده است، ناتی داگ و ساکر پانچ تیمهایی بودند که همیشه تجربه بازیهای آنها احساس خوبی را بههمراه داشته است. به گفته یوشیدا هنگام تجربه بازیهای این دو استودیو فراموش خواهید کرد که یک کنترلر را در دست گرفتهاید؛ چراکه سراسر تجربه این بازیها طبیعی و قابل درک بهنظر میرسد.