اولین واکنش رسانهها به بازی Death Stranding 2 بهزودی منتشر خواهد شد
با نزدیکتر شدن به تاریخ انتشار Death Stranding 2: On the Beach در ۲۶ ژوئن ۲۰۲۵ (۵ تیر ۱۴۰۴) بهصورت انحصاری برای پلی استیشن ۵، بهنظر میرسد استودیوی کوجیما پروداکشنز رسانهها را برای تجربه مستقیم بازی دعوت کرده است. چندین رسانه با انتشار پستهایی در شبکههای اجتماعی تأیید کردهاند که برای تجربه عملی بازی به دفاتر این استودیو دعوت شدهاند.
رسانه VGC از جمله نشریاتی است که اعلام کرده زمان اختصاصی برای تجربه بازی داشته است. این نشریه به وسیله پستی در شبکه بلواِسکای نوشت: «VGC در استودیوی کوجیما پروداکشنز مشغول تجربه Death Stranding 2 است. پیشنمایش ما را در تاریخ ۸ می (۱۸ اردیبهشت) دنبال کنید.»
دن رایکرت از پادکست جاینت بامب و رسانه گیماسپات نیز تأیید کرده است که بهزودی زمان قابلتوجهای را صرف تجربه بازی خواهد کرد. او در پستی نوشت: «از اینکه هفتهام را در استودیوی کوجیما پروداکشنز میگذرانم و بخش قابلتوجهای از بازی Death Stranding 2 را تجربه میکنم، بسیار هیجانزدهام. منتظر پیشنمایش من در تاریخ ۸ می (۱۸ اردیبهشت) باشید.»
رسانههای دیگری نظیر کیندا فانی گیمز، گیماینفورمر و یوروگیمر نیز در فهرست نشریاتی قرار دارند که برای تجربه عملی Death Stranding 2: On the Beach دعوت شدهاند. آخرینباری که شاهد اطلاعاتی از Death Stranding 2 بودیم، به انتشار تریلر آن در رویداد SXSW 2025 بازمیگردد؛ تریلری که ضمن نمایش بخشهایی از بازی، تاریخ انتشار رسمی آن در ۵ تیر ۱۴۰۴ را نیز تأیید کرد. پس از آن هیدئو کوجیما، کارگردان بازی اعلام کرد که در این تریلر نکات پنهان متعددی برای مخاطبان وجود دارد که میتوانند آنها را کشف کنند. او در شبکه اجتماعی ایکس به برخی از این جزئیات اشاره کرد؛ از جمله بخشهایی از بزرگراههای SSS که دارای سقف هستند. کوجیما نوشت:
«اگر با دقت به گیمپلی نگاه کنید، نکات زیادی را مشاهده خواهید کرد. بهعنوان مثال بزرگراههای SSS در برخی بخشها دارای سقف هستند. همچنین سازهها در شب مانند فروشگاههای زنجیرهای نورانی به نظر میرسند.» اوایل همین ماه، کوجیما اعلام کرد کولبرهای واقعی ژاپنی موسوم به بوکا که الهامبخش گیمپلی نسخه اول Death Stranding بودند، در نسخه دوم نیز حضور خواهند داشت.
بوکا به کولبرهایی گفته میشود که در مناطق کوهستانی دورافتاده با عبور از مسیرهای صعبالعبور به تحویل اقلام میپردازند. آنها معمولا کالاها را با استفاده از چهارچوبی چوبی روی پشت خود حمل میکنند؛ سازوکاری که بسیار به تجهیزات حمل بار در بازی شباهت دارد. فرآیند توسعه Death Stranding 2: On the Beach بهمرور به مراحل پایانی خود نزدیک میشود. کوجیما در اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد که روند تولید بازی حدود ۹۵ درصد پیشرفت داشته است.
او پیشتر در مارس ۲۰۲۵ (اسفند ۱۴۰۳) نیز اعلام کرده بود که فرآیند نهایی میکس صدا و ADR (ضبط مجدد دیالوگها) در بازی به پایان رسیده است. کوجیما ضمن اعلام این موضوع، از تیم Molinaire در لندن بابت همکاری در تکمیل مراحل پایانی صدابرداری بازی قدردانی کرد. نظر شما چیست؟
منبع: GamingBolt