دلایل نبود بخش داستانی در نسخه‌های نسل هفتمی CoD: Black Ops 3 از زبان تری‌آرک

دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
2015-10-call-of-duty-black-ops-3
بازی چند روز دیگر منتشر خواهد شد و وعده یک اثر بزرگ‌تر و وسیع‌تر را نسبت به نسخه‌های پیشین داده‌ است. با این حال نسخه نسل هفتمی این بازی، که سازندگان دلایل این امر را شرح داده‌اند. با جزییات خبر همراه باشید.
تبلیغات

جیمز بلاندل

، کارگردان بازی Call of Duty: Black Ops 3، در مصاحبه با مجله رسمی ایکس‌باکس، دلایل عدم عرضه بخش داستانی برای نسخه‌های نسل هفتمی را به شرح زیر توضیح داد:

اجازه دهید تا مسئله را با یک مثال ساده شرح دهم. نسخه جدید بازی، با تمرکز بر روی حالت همکاری چند‌نفره ساخته شده و از قابلیت‌هایی مثل شخصی‌سازی سلاح‌ها بهره می‌برد. حال فرض کنید که من سلاحم را با انواع و اقسام قابلیت‌ها شخصی‌سازی کردم، هم‌تیمی من برای این‌که بتواند این ویژگی‌ها را ببیند، باید تک‌تک جزییات مختص شخصی‌سازی را در حافظه کنسول بارگذاری کرده باشد. این امکان در حافظه‌های کنسول‌های نسل هفتمی وجود ندارد. البته ما می‌توانستیم تا بخش داستانی را با جزییات کم‌تر بر روی و ارایه دهیم ولی شخصا و به عنوان سازنده این بازی، ترجیح می‌دهم تا به جای ارایه یک نسخه ناقص، کلا چیزی ارایه نکنم. ولی بر روی نسخه‌هایی نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی، این امکان وجود داشت تا بازی محبوبم را به شکل دلخواهم ارایه کنم که امیدوارم طرفداران از تجربه آن لذت ببرند.

Call of Duty: Black Ops 3 در تاریخ ۱۵ آبان برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360،

پلی‌استیشن 4

،

ایکس‌باکس وان

و

رایانه‌های شخصی

منتشر خواهد شد که البته نسخه‌های نسل هفتمی علاوه بر نداشتن بخش داستانی،

بر روی ۳۰ فریم در ثانیه نیز اجرا خواهند شد

. همچنین این نسخه

از یک بخش کاملا جدید با نام Free Run بهره می‌برد

که در این حالت گیمر باید از تعدادی موانع عبور کند.شما

همچنین می‌توانید تریلر زمان عرضه این بازی را در زومجی تماشا کنید

. منبع:

Gamesradar

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات