چرا راکاستار هر سال یک GTA منتشر نمیکند؟
در مراسمی که شرکت MKM Partners با عنوان روز سرمایهگذار در شهر نیویورک برگزار کرد،
استراوس زلنیک
، مدیرعامل تیک-تو اعلام کرد که انتشار سالانه میتواند منجر به «سوختن داراییهای معنوی» یک شرکت شود و همچنین کیفیت محصولات را کاهش دهد و اشتیاق مخاطبان برای خرید آنها را از بین ببرد. زلنیک در این باره گفت:
بازار از ما میپرسد که چرا بازیهای خود را به صورت سالانه منتشر نمیکنید؟ ما فکر میکنیم که به جز بازیهای ورزشی، در مورد سایر بازیها بهتر است تقاضا و انتظار ایجاد کنیم؛ هم برای استراحت دادن به بازی و هم به منظور دستیابی به بالاترین کیفیت ممکن که این امر احتیاج به زمان دارد و شما نمیتوانید هر سال آن را انجام دهید. بازی الف یا ب اهمیت چندانی ندارد؛ ما میخواهیم کاری کنیم که هر سال به اندازهی کافی دارایی معنوی موفق داشته باشیم. ما تعداد زیادی مجموعهی بزرگ و داراییهای معنوی جدید داریم که بدون آسیب رساندن به یک تجارت سالیانه، تاثیرات اقتصادی زیادی روی آن خواهند داشت.
اگرچه زلنیک دربارهی بازیهای آیندهی تیک-تو صحبتی نکرد، اما تاکید کرد که Grand Theft Auto و Red Dead Redemption مجموعههای ماندگاری هستند که ساخت آنها ادامه خواهد داشت و مجموعهی BioShock هم بدون تردید از اهمیت زیادی برای این شرکت برخوردار خواهد بود. آیا شما هم با سیاست تیک-تو برای حفظ کیفیت بازیهایش موافقید یا میخواهید هر سال یک بازی جدید از مجموعههای زیبای این شرکت منتشر شود؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
منبع: Destructoid